"No more nazis"-trailern från Wolfenstein II ger oss ... nazis!

Robot
"No more nazis"-trailern från Wolfenstein II ger oss ... nazis!
Medlem

haha, ser så jävla DOPE ut =D !

Medlem

Kommer bli så bra


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem

Det ser så snyggt och roligt ut! Släpp det nu plz


signatur

Nämen!

Medlem

Shut the hell up and take my moneeeey!!

Edit* Är det bara jag eller har FZ red. inte lagt upp Wolfenstein på release listan under Oktober?


signatur

Case: Silverstone Alta F1 PSU: Corsair HX1200 Cablemod MB: Asus ROG Z790 Maximus Hero CPU: i9 13900K Cooler: Arctic Liquid Freezer II 360 Memory: Kingston 32GB DDR5 6400MHz CL32 FURY Renegade GFX: Palit RTX 4090 Gamerock OC HDD: Samsung 990 Pro 2 TB / 2 x Samsung 860 Pro 4 TB Monitors: Alienware AW3423DW QD-OLED + XB271HU T-Board: Logitech G915 Mouse: Logitech G502 Lightspeed Headset: Steelseries Pro Wireless Speakers: Harman Kardon GLA-55 Consoles: Playstation 5 / Xbox Series X

Medlem

Varför har jag ett så stort leende varje gång jag sett trailers från det här spelet för?


signatur

Cptn BaseballBatBoy!

Medlem

Det här kan bli riktigt bra!
Jag gillade "The new order", Occupied Edition.


signatur

autograph

Avstängd

Enda spelet jämte Call of Duty: WW2 att se fram emot. Här blir kampanjen iallafall lång.

Avstängd

Detta spelet ser ut att bli så jävla mysigt precis som de tidigare Wolfenstein-spelen.

Måste bara kritisera karaktärerna dock; detaljerna i deras ansikten var mycket mindre än ansiktena i COD: WWII-trailern.

Å andra sidan så äré en minimal detalj ironiskt nog i det stora hela.

Medlem

Lite för konsolplastigt för min smak!

Medlem

@AplAy: Ta och kolla detaljerna på uniformerna när soldaterna rör på sig. Särskilt sekvensen när de marscherar. Kolla in hur magtrakten rör sig. Riktigt bra gjort tycker jag. Blir imponerad där faktiskt.

Medlem

Sjukt bra trailer!


signatur

Meep!

1
Skriv svar