Spana in 50 minuter gameplay och dödsångest från The Evil Within 2

Robot
Spana in 50 minuter gameplay och dödsångest från The Evil Within 2

En ordentlig titt på det stundande skräckäventyret.

#the-evil-within-2


Medlem

Jag kommer aldrig fatta grejen med att se, som i detta fall, 50 minuter gameplay av ett spel man tänkt köpa och spela. Lika när det släpps 10 olika trailers där de visar upp alla de "hetaste" tillfällena i spelet/filmen. Men smaken är som baken och tur är väl ändå det antar jag.

Medlem
Skrivet av Sippil:

Jag kommer aldrig fatta grejen med att se, som i detta fall, 50 minuter gameplay av ett spel man tänkt köpa och spela. Lika när det släpps 10 olika trailers där de visar upp alla de "hetaste" tillfällena i spelet/filmen. Men smaken är som baken och tur är väl ändå det antar jag.

Jag tänkte precis på samma sak, varför visar man så himla mycket av innehållet i spelet, är det inte bättre att vi köper spelet och upplever den själva.


signatur
FM-guru
F.d. Sisyr
Skrivet av GiGeGame:

Jag tänkte precis på samma sak, varför visar man så himla mycket av innehållet i spelet, är det inte bättre att vi köper spelet och upplever den själva.

Har man inte planerat att släppa ett demo är det här det näst bästa alternativet för oss som vill försöka undgå att köpa grisen i säcken...

Medlem
Skrivet av GiGeGame:

Jag tänkte precis på samma sak, varför visar man så himla mycket av innehållet i spelet, är det inte bättre att vi köper spelet och upplever den själva.

Ingen tvingar dig titta.

Medlem
Skrivet av nils45:

Ingen tvingar dig titta.

Det gör jag inte heller, men det är väl ändå ett spel som vi ska spela eller ska vi titta på när utvecklarna spelar det åt oss?


signatur
Medlem
Skrivet av GiGeGame:

Det gör jag inte heller, men det är väl ändå ett spel som vi ska spela eller ska vi titta på när utvecklarna spelar det åt oss?

Det är inte utvecklarna som spelar, det är RPS som spelar.

Medlem

Bortset från längden och sånt - jag spanade in lite här och där.
Oberoende av det, tror inte jag kommer at köpa vid spelsläpp. Jag lirade ettan och gillade det mycket. Men horror-spel (och film) är för min del en fråga om rätt stämmning - ibland orkar jag/behöver jag inte skräck. Ibland dock, visst. Då passar det bra. TEV2 passar just nu inte alls. Om 6 eller 12 månader ? Kanske. Eller när vintermörkret är som värst om tre månader redan....

Medlem

Oroa er inte att det avslöjas för mycket i klippet. Personen som spelar verkar knappt rört ett tv spel innan så det som händer på 50 minuter är inte mer än 5 - 10 min vanlig spel tid

1
Skriv svar