Ständigt försenade Road Redemption släpps nästa månad (förhoppningsvis)

Robot
Ständigt försenade Road Redemption släpps nästa månad (förhoppningsvis)

Kul för alla som gillade motorcykelspelet Road Rash.

#road-rash, #road-redemption


Medlem

Road Rash, Super Mega Drive, jo det finns plats i Steam´s bibliotek, helt galet kul var det.

Jo det var kul då. Men nu?

Skulle tyvärr tröttna efter 3 banor tror jag


signatur

If the left one isn´t right, right is the only one left, right?

Gnällkuk

Kan vara dags att kika in detta igen Hoppas de fixat till fysiken och optimeringen bara


signatur

..:: trickeh2k ::..
Windows 11 Pro - Ryzen 7 7800X3D - ASUS TUF B650-PLUS - Kingston FURY Beast DDR5 64GB CL36 - MSI MAG A850GL - MSI RTX 4080 VENTUS 3X OC - Acer Predator XB271HU - ASUS VG248QE - QPAD MK-85 (MX-Brown)/Logitech G PRO Wireless - Samsung 960 EVO 250GB, Samsung EVO 860 500GB, SanDisk Ultra II 480GB, Crucial MX500 1TB, Kingston KC3000 2TB - Steelseries Arctic 5 - Cooler Master Masterbox TD500 Mesh V2

Medlem

RR och Super Mario satt min farsa å nötte sönder. Skrev in kod till hayabusan? i RR sen körde han 30min typ
Super Mario körde han speedruns på och skulle fuska sig igenom på kortast tid å de va fan imponerande å se han spela för han hade sjukt timing med allt.

Medlem

Minns att jag körde road rash 3d till playstation mycket.
Men jag tror nog inte det är så kul idag


signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

Medlem

Jag ser fram emot indie-modden Red Road Redemption där man kör motorcyklarna genom Afrikas röda sand i ett slags vilda västern-landskap.

Medlem

Spelade Road Rash som fan på gamla 3DO'n, men tvivlar på jag skulle tycka det är kul idag. Kul minnen dock.

Medlem

Hade jäkligt kul med Road Rash på PlayStaion X vid 96-97 där, men undrar verkligen om jag skulle uppskatta detta idag 2017.?


signatur

((( ....You Can Try and Live in Darkness, But You Will Never Shake the Light.... )))

==> NES,, Mega Drive,, N64,, PS2,, Xbox,, GameCube,, PS3,, PS4,, Wii U,, Xbox 0NE,, Steam,, Switch,, PS5 ==>
_____________________________________________________________________________________________________
|| Windows™ 10 Home || Cool Master® || Intel® Core i7 6700K @4.00Ghz || ASUS™ GeForce® GTX 1070 || Kingston© Hyper X Fury --32GB DDR4 @2133Mhz || GigaByte™ Z170 Gaming k3 || EVGA™ 600W || KiOXiA® Exceria 420Gb SSD || Seagate™ Barracuda 2TB HDD || ROCCAT™ Tyon --Laser || Logitec™ G710 || ASUS™ VG248 LCD 24" 1080p @144Hz || Bahnhof™ 250 Mbit --Fiber || OpenVPN™ + WireGuard™ ||

Medlem
Skrivet av B-B-B-Banänäbrääken:

Jo det var kul då. Men nu?

Skulle tyvärr tröttna efter 3 banor tror jag

Haha, kände lite detsamma. Jag var mätt efter att ha kollat på videon. Såg kul ut men tror nog inte det är något jag vill spela mer än titta på.

Medlem

Spelade det första Road Rash mycket på Atari, eller var det pc, eller båda?
Det jag sett tidigare av den här nya versionen var så dåligt att jag tappade intresset!
Hoppas att de fixat det. Då kanske det kan vara något...
Efter att jag sett videon så slog det mig att det skulle kunnat ingå i "Need For Speed"-serien, fast på motorcykel.


signatur

autograph

Medlem

Ser ju helt galet uselt ut.


signatur

Corsair Obsidian 1000D* Corsair AX1600i* Asus Z790 Prime-A* Intel 13900K* 32GB G-Skill DDR5 7600Mhz/36* Asus RTX 4090* Corsair MP600 1TB* Samsung 980 Pro 1TB

Lite lustigt med det här spelet, sen senaste uppdateringen för några dar sen så står det "Review Copy" på spelet i mitt steam-bibliotek. Har aldrig hänt med någon annan titel.

Medlem

Tycker spelet är roligt! Känns som en värdig "uppföljare".


signatur

ASUS TUF Z390-PRO GAMING, Intel Core i7-9700K, Noctua NH-D15, 4x8GB Corsair PC4-24000, Palit RTX 3080 GamingPro 10GB, 1.1TB SSD + 4TB HDD, X-Fi Titanium HD, Corsair RM1000i, Fractal Design R4

Gnällkuk

Spelade lite igår, de har verkligen fixat till väldigt mycket med spelet. Det flyter nu på otroligt bra med högsta inställningar på min rigg i 1440p, innan gick det halvtaskigt på medium/high i 1080p. Fysiken är klart bättre och det har tillkommit en hel del nytt.

Tyvärr... är det något galet med spelet. Det crashade varje gång efter ca 5-25min spelande. Skärmen fryser men ljudet fortsätter, går inte att stänga av spelet och sedan blir allt helt galet där det kommer bleepande ljud när man rör musen.


signatur

..:: trickeh2k ::..
Windows 11 Pro - Ryzen 7 7800X3D - ASUS TUF B650-PLUS - Kingston FURY Beast DDR5 64GB CL36 - MSI MAG A850GL - MSI RTX 4080 VENTUS 3X OC - Acer Predator XB271HU - ASUS VG248QE - QPAD MK-85 (MX-Brown)/Logitech G PRO Wireless - Samsung 960 EVO 250GB, Samsung EVO 860 500GB, SanDisk Ultra II 480GB, Crucial MX500 1TB, Kingston KC3000 2TB - Steelseries Arctic 5 - Cooler Master Masterbox TD500 Mesh V2

Medlem

Road Rash 1-3 på Megan är otroligt roliga spel.
Detta? Tiden får utvisa.


signatur

Skippy R.I.P. 17/7 2006

Medlem

Läste Dead Redemption först och trodde att RDR 2 släpps om en månad

1
Skriv svar