South Park: The Fractured But Whole är färdigt

Robot
South Park: The Fractured But Whole är färdigt
Medlem

Har Phone Destroyer gått helt under radar här på FZ?
SP brukar nämnas här vad de än gäller typ

Geeks Gaming
Medlem

Det är mycket möjligt att detta är ett bra spel. För min del är det ändå helt ointressant, eftersom det är South Park. En serie som har slutat vara rolig, och numera endast är vulgär.


signatur

Jag tröttnade på min gamla signatur, men kom inte på något vitsigt att skriva som inte kändes fånigt, så det blev den här harangen i stället.

Medlem

@Akronym: verkligen sucks to be you!

Förra spelet var brilliant!


signatur

P.L.U.R

Moderator | Testpilot
Skrivet av SorbP:

@Akronym: verkligen sucks to be you!

Förra spelet var brilliant!

Verkligen! Ett riktigt fint spel. Hoppas på detsamma nu också


signatur

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

Medlem
Skrivet av delli:

Har Phone Destroyer gått helt under radar här på FZ?
SP brukar nämnas här vad de än gäller typ

Har funderat på att testa men det låter som ett av tonvis av mobilspel med samma mekanik fast med southpark tema. Är singleplayer storyn bra eller?

Medlem

@Blackwolfe:
Vet inte, verkar som det är nån mix av PvE och PvP.
Därför jag undra varför det gått under radar här på FZ (kan ha missat de).

Medlem

@Blackwolfe:
PvE är storyline, du bjuds in av Cartman och kör på och möter dvs karaktärer.
Bygger upp och buffar kort med hp/attack tex och har 10 kort tror jag det är som du får välja bland i strid. Av karaktärerna så kan du bara ha en ex ute i strid dvs du kan inte dra samma karaktär 2 gånger och ha ute i strid.
Får gratis pack var 3/4e timme.
Striderna i PvE PvP sker på slagfält med timer om inte nån hinner dö på 3min (pvp). Så har man varsin spelplan där man spawnar sen har man spells å lite sånt också.
Man ser också vad man får för ”loot” i pvp när säsongen är över, efter varje pve så får man loot (lotteri).

Medlem
Skrivet av Akronym:

Det är mycket möjligt att detta är ett bra spel. För min del är det ändå helt ointressant, eftersom det är South Park. En serie som har slutat vara rolig, och numera endast är vulgär.

Hmm.. Jag tycker tvärtom. Det har nu gått från att vara en lustig serie med bajshumor till att vara mer aktuell och lite mer intellektuell. Fortfarande bra.

Första spelet var underbart, hoppas att det fortsätter!

Medlem

Som om Kanye Wests mamma vore något att höja på ögonbrynen för i South Park, man blir förvånad över vad folk reagerar på ibland.

Medlem
Skrivet av Akronym:

Det är mycket möjligt att detta är ett bra spel. För min del är det ändå helt ointressant, eftersom det är South Park. En serie som har slutat vara rolig, och numera endast är vulgär.

Hmm. Låter som du tyckte om de tidiga säsongerna men inte de sena? Fast i början va det ju bara vulgära händelser som stod i centrum utan sammanhang. Då kunde ju ett helt avsnitt handla om att trycka in fuck så mycket som möjligt bara för att. Nu för tiden handlar det ju bara om samhällskritik ju?

1
Skriv svar