Team Fortress 2 kunde ha fått kvinnliga karaktärer

Robot
Team Fortress 2 kunde ha fått kvinnliga karaktärer

Före detta Valve-designer visar hur heavy, soldier och de andra skulle ha sett ut som kvinnor.

#design, #team-fortress-2, #valve


Medlem

Det skulle vara roligt om de kom flera hårdkokta kvinnliga karaktärer till spel och att man slapp allt "sexappeal" som de ofta brukar lägga till. Vill ha en kvinnlig motsvarighet till Mario. Halvt överviktig rörmokare.

Moderator | Testpilot
Skrivet av Maysay:

Det skulle vara roligt om de mer kom hårdkokta kvinnliga karaktärer till spel och att man slapp all "sexappeal" som de ofta brukar lägga till. Vill ha en kvinnlig motsvarighet till Mario. Halvt överviktig rörmokare.

Haha! Hade ju varit skoj om man fick se Mario och Luigi's mamma / farmor. Typ lite som Mario fast en äventyrlig äldre dam


signatur

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

Medlem

Spy skulle ju varit Kate Archer


signatur

Too real to be a dream, too painful to be a nightmare.

Medlem

Synd! Tycker skisserna var riktigt grymma! Customization är en stor del av spelet o tycker personligen alternativet att spela som kvinnliga karaktärer saknas. Däremot är det säkert mycket jobb att ha flera modeller för alla items osv.

Medlem

Ser ju riktigt coola ut haha. Trist att det inte blev ett val i spelet att antingen spela som man eller kvinna.

Medlem
Medlem

Ser aningen för realistiska ut för att ha passat in i TF2-stilen.

Medlem

Det vore faktiskt riktigt intressant att se de här karaktärerna i spelet idag, jag tror verkligen att det hade passat. Kanske med några smärre justeringar och inte exakt som i utkasten ovan.


signatur

"A lie is truth, until you recognize it as a lie. To see the truth behind those lies is probably the right thing to do. However, it may not necessarily bring happiness. Lies are Happiness."

PC-spelare
Dator: TUF Gaming B550 Pro, Ryzen 5600G, 16GB RAM, Sapphire Radeon RX 5600 XT

Medlem

Stor synd

Spy ger mig förövrigt enorma N.O.L.F vibbar ( strö salt i såren ).


signatur

Nämen!

1
Skriv svar