Veckans Battlegrounds-rekord – 1,5 miljoner Steam-spelare samtidigt

Robot
Veckans Battlegrounds-rekord – 1,5 miljoner Steam-spelare samtidigt
Medlem

"beräknas säljsiffran ligga på 12 miljoner."

10% av spelarna är inne och spelar samtidigt? Låter väldigt högt.

Medlem
Skrivet av Lolflakes:

"beräknas säljsiffran ligga på 12 miljoner."

10% av spelarna är inne och spelar samtidigt? Låter väldigt högt.

1.523.XXX någonting när jag kollade : )

Medlem

Jag har slutat spela det helt :/

Klarar inte av den känslan när man dör, den känslan av slöseri av tid typ

Medlem
Skrivet av totte1015:

Jag har slutat spela det helt :/

Klarar inte av den känslan när man dör, den känslan av slöseri av tid typ

Den här "springa runt och loota i 15 min för att sedan bli headshottad av en kar98"-känslan. Jahopp.. typ.

Fast det är mest när man kör solo som man får de spelrundorna. PUBG's paradnummer är ju duo och squad. Helt annan känsla i spelet då. Spelar själv väldigt lite solo numera.

Medlem

Jag spelar med polaren men jag är så himla trött på lagget, det är bedrövligt.

Medlem
Skrivet av jawik:

Den här "springa runt och loota i 15 min för att sedan bli headshottad av en kar98"-känslan. Jahopp.. typ.

Fast det är mest när man kör solo som man får de spelrundorna. PUBG's paradnummer är ju duo och squad. Helt annan känsla i spelet då. Spelar själv väldigt lite solo numera.

Kör man first person brukar det vara lite mindre sånt med.
Men det är ju lite av en mariokart shooter, så lite rng får man räkna med

Medlem
Skrivet av jawik:

Den här "springa runt och loota i 15 min för att sedan bli headshottad av en kar98"-känslan. Jahopp.. typ.

Fast det är mest när man kör solo som man får de spelrundorna. PUBG's paradnummer är ju duo och squad. Helt annan känsla i spelet då. Spelar själv väldigt lite solo numera.

Skitsvårt att hitta folk att spela med tho

Inaktiv
Skrivet av totte1015:

Skitsvårt att hitta folk att spela med tho

Du kan ju spela med randoms. Inte testat det själv dock för jag är alldeles för osocial.

Medlem

Inget för mig det där, kan lika gärna leka kurragömma med ungarna

Hehe nej men jag förstår att folk gillar det och att fler utvecklare hakar på "battle-royale" tåget, återstår bara och se hur länge den trenden håller i sig. Precis som det förr kom horder med zombie spel verkar det komma fler och fler "battle-royale" spel eller att liknande modes implementeras i flera nuvarande spel.

Medlem

Har spelat ca 8h. Blir inte mer förrän det är färdigt. Ångrar mitt köp.

Medlem

@totte1015: om du orkar med Discord kan du ju gå in på geeks gaming kanal där brukar det finnas svensktalande folk som spelar.

1
Skriv svar