Call of Duty: WWII – hämta öppna betan nu

Robot
Call of Duty: WWII – hämta öppna betan nu
Medlem

Är motorn ändrad så att muskänsligheten inte är kopplad till bildfrekvensen? Det är jävligt svårt att spela när det känns som att musacceleration är påslagen i spelet.
Ska ta hem och testa iaf.


signatur

Welcome to the Manglerdome

Medlem

Är faktiskt lite sugen. Tycker att Battlefield-serien blir tråkigare för varje spel, så det här kanske kan vara något...


signatur

När jag växte upp lyssnade jag mycket på Blümchen och Rollergirl. Jag tror att det har format mig som människa.

Medlem

Jag förstår inte alltid hur de räknar på systemkraven.

Minimum
Video: NVIDIA® GeForce® GTX 660 @ 2 GB / GTX 1050 or AMD Radeon™ HD 7850 @ 2GB

Det är ju ändå skillnad på ett 660 och ett 1050 eller?

Medlem

@legendofkarl: 1050 är upp till 15%+- bättre än 660. Så dom menar nog att sitter du på ett 660 som minimum så är ska du kunna lira😊

Medlem

Får hoppas att det har MW2-känslan.

Medlem

Mitt favoritspel i serien är För multiplayer World at war som jag och några kompisar fortfarande kör ibland splitscreen, och för kampanjen ettan med expansion. Även om det säkert är nostalgi kanske inte något jag ska köra igen och bli besviken.

Men detta ska bli kul att testa har inte uppskattat framtidsdelarna i de senare spelen.

Skrivet av warh0g:

Är motorn ändrad så att muskänsligheten inte är kopplad till bildfrekvensen? Det är jävligt svårt att spela när det känns som att musacceleration är påslagen i spelet.
Ska ta hem och testa iaf.

Det får du möjlighet att testa i betan.

Medlem

@wigertoods:

Nä, allt innan mw2, med mw2 började allt gå utför..

Gen
Medlem

G-sync monitor support? Det är inte alls fel

Medlem

G-sync monitor support har la fan inget med spelet att göra?


signatur

Смерть решает все проблемы. Нет человека, нет проблем

Medlem

HAHAH fan va bra att spelet stödjer "G-Sync Monitor Support" Superb!

3:a på bollen

Medlem

Nope, inget för mig...

Inaktiv

Endast multiplayer? Då skippar jag det.

Medlem
Skrivet av wigertoods:

Får hoppas att det har MW2-känslan.

Det har det garanterat inte

Ser ut att vara mer likt Black Ops / Ghosts.

Inaktiv

@Dunderhoken: Kan du specificera vad i det 10-minutersklippet du syftar på att det inte är för dig. Är det communityt, känslan, grafiken eller annat?

Medlem
Skrivet av anon_119148:

@Dunderhoken: Kan du specificera vad i det 10-minutersklippet du syftar på att det inte är för dig. Är det communityt, känslan, grafiken eller annat?

Fladdergubbar som springer omkring i 200km/h... Inget för mig rätt och slätt. 2009 var senast jag spelade COD, då var det kul...

Mil-sim is my cup of tea. Håller mig till SQUAD

Avstängd
Skrivet av anon_276063:

Endast multiplayer? Då skippar jag i det.

Medveten om att det är en "Beta" ?

Medlem

Jag har förbokat och har högre förväntningar på denna.


signatur

autograph

Inaktiv
Skrivet av Sebastian V:

Medveten om att det är en "Beta" ?

Ja, det är jag mycket medveten om, men vissa spel i beta-stadiet kan erbjuda singleplayer. Destiny 2 erbjöd detta under spelets beta-period, för att nämna ett exempel, så varför inte Call of Duty: WWII då?

Medlem
Skrivet av anon_276063:

Ja, det är jag mycket medveten om, men vissa spel i beta-stadiet kan erbjuda singleplayer. Destiny 2 erbjöd detta under spelets beta-period, för att nämna ett exempel, så varför inte Call of Duty: WWII då?

Dom skrev i en tidigare nyhet att dom ville stresstesta servrar och givetvis balansera. BETA, inte DEMO.

Inaktiv
Skrivet av Frisell:

Dom skrev i en tidigare nyhet att dom ville stresstesta servrar och givetvis balansera. BETA, inte DEMO.

Den artikeln har jag totalt missat i sådana fall. Då förstår jag deras val om endast multiplayer.

1
Skriv svar