Lawbreakers är gratis att spela på Steam i helgen

Robot
Lawbreakers är gratis att spela på Steam i helgen

Som av en händelse vankas det även rea.

#lawbreakers, #steam


Ambassadör
Xbox

Spelet med 0-50 spelare... Tufft.


signatur

Jump in.

Medlem

Blir till att ge det en chans nu när gratis tillfället kommer. Gillade inte OverWatch så tror inte att jag kommer tycka om LawBreakers men måste ju givetvis prova.


signatur

((( ....You Can Try and Live in Darkness, But You Will Never Shake the Light.... )))

==> NES,, Mega Drive,, N64,, PS2,, Xbox,, GameCube,, PS3,, PS4,, Wii U,, Xbox 0NE,, Steam,, Switch,, PS5 ==>
_____________________________________________________________________________________________________
|| Windows™ 10 Home || Cool Master® || Intel® Core i7 6700K @4.00Ghz || ASUS™ GeForce® GTX 1070 || Kingston© Hyper X Fury --32GB DDR4 @2133Mhz || GigaByte™ Z170 Gaming k3 || EVGA™ 600W || KiOXiA® Exceria 420Gb SSD || Seagate™ Barracuda 2TB HDD || ROCCAT™ Tyon --Laser || Logitec™ G710 || ASUS™ VG248 LCD 24" 1080p @144Hz || Bahnhof™ 250 Mbit --Fiber || OpenVPN™ + WireGuard™ || Paranoid Bastard ||

Medlem

Bra helg att köra free to play på när COD WWII har open beta i helgen..

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av Jeehao:

Bra helg att köra free to play på när COD WWII har open beta i helgen..

Ouch. Undrar hur långt i förväg man måste förhandla om sånt här med Steam, betan har ju varit känd ganska länge.


signatur
Medlem

Är ganska säker på att spelet rör sig mot F2P inom snar framtid. Skulle låta bli att köpa p.g.a. detta samt med tanke på den låga spelarbasen.


signatur

Lorem ipsum dolor sit amet

Medlem

Jag gillar spelet, dock ingen som lirar typ.:/

Skribent
Skrivet av EpicGoblin:

Jag gillar spelet, dock ingen som lirar typ.:/

Väldigt lågt antal spelare, är väl nere på runt 100 personer som mest samtidigt? Trots det har jag aldrig haft svårt att komma in i en match, tar max någon minut.


signatur

Pianocovers av spelmusik – Forumtråd på FZ |Youtube

Medlem

@Mattias Frost: Då har du haft tur. För mig tar det ungefär 5 till 10 min. Men hoppas det är fler som spelar snart.. Då detta är ett roligt spel, men inte roligt att möta samma människor om och om igen som det hänt för mig.

1
Skriv svar