Första trailern från nya Oddworld är ingen munter historia

Robot
Första trailern från nya Oddworld är ingen munter historia

Oddworld: Soulstorm ger oss slaveri och liksäckar.

#oddworld, #oddworld-inhabitants, #oddworld-soulstorm


Nice!

Gillar Oddworld

Medlem

Abe's Exoddus är helt klart det bästa i serien hittills.


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem
Skrivet av Seraium:

Abe's Exoddus är helt klart det bästa i serien hittills.

Amen to that brotha!

Medlem

Skulle önska mig ett Oddworld i en öppen 3D värld likt Super Mario 64. Med något slags "Hub" system i kartan. Jag hungrar så jädrans mycket efter dessa spel. Inget 2D tack.


signatur

((( ....You Can Try and Live in Darkness, But You Will Never Shake the Light.... )))

==> NES,, Mega Drive,, N64,, PS2,, Xbox,, GameCube,, PS3,, PS4,, Wii U,, Xbox 0NE,, Steam,, Switch,, PS5 ==>
_____________________________________________________________________________________________________
|| Windows™ 10 Home || Cool Master® || Intel® Core i7 6700K @4.00Ghz || ASUS™ GeForce® GTX 1070 || Kingston© Hyper X Fury --32GB DDR4 @2133Mhz || GigaByte™ Z170 Gaming k3 || EVGA™ 600W || KiOXiA® Exceria 420Gb SSD || Seagate™ Barracuda 2TB HDD || ROCCAT™ Tyon --Laser || Logitec™ G710 || ASUS™ VG248 LCD 24" 1080p @144Hz || Bahnhof™ 250 Mbit --Fiber || OpenVPN™ + WireGuard™ || Paranoid Bastard ||

Medlem

Läbbigt. Hoppas det blir ett grymt spel!

Sjukt svårt att välja mellan Oddysee och Exoddus... Har kört NnT och det var nice men tycker inte det överträffar originalet. Dom andra två är också balla, men har inte blivit lika indragna i dom, så har tyvärr aldrig tagit mig igenom dom :/

Medlem
Skrivet av Seraium:

Abe's Exoddus är helt klart det bästa i serien hittills.

Inget snack om det, de fixade alla saker jag inte gillade med första. Gillar även new and tasty utav samma anledning. Klarade aldrig första spelet mest p.g.a. att jag tröttnade ganska snabbt på att vara tvungen att flytta en slav åt gången, men hej hopp! Det fixades direkt i Exoddus!

1
Skriv svar