Fräcka Fredag #38 Äntligen får vi live-besök via Discord, vilket såklart spårar ut fullständigt

Robot
Fräcka Fredag #38 Äntligen får vi live-besök via Discord, vilket såklart spårar ut fullständigt

Se programmet i efterskott med skrattklippsbonus samt 360-vy över studion!

#fräcka-fredag, #superduperlive


Medlem

Gillar verkligen fräcka fredag, fantastiskt trevlig underhållning till varvanerölen efter jobbet. Därför smärtar det att framföra min kritik över det nya formatet med live-chatten. Blir lite stökigt att kolla på..

Men oroa er inte, kommer fortsätta kolla ändå.

Frilansare
Skrivet av Leffe76:

Gillar verkligen fräcka fredag, fantastiskt trevlig underhållning till varvanerölen efter jobbet. Därför smärtar det att framföra min kritik över det nya formatet med live-chatten. Blir lite stökigt att kolla på..

Men oroa er inte, kommer fortsätta kolla ändå.

Håller med, vi kommer fila på det där! Gick ju från 0-100, oförutsedda förvecklingar!
Tack för feedback, trevlig helg!

Medlem
Medlem

Men se där,
ser att ni nu droppat dravlet med redbull, cola och mineralvatten och numera kör hårt med starksprit
Eller hade ni bara så skoj på endast eftermiddagskaffe

-cb99


signatur

Plånboken öppnas för: Titlar där pc-spelaren får ett likvärdigt utrymme som console-spelaren, aldrig till några console skulor. Dvs, där patch och dlc datum inte är senarelagda till pc, där specialutgåvor av spelet inte är strippade till pc eller där andra ”uppfostringsmetoder” används. Att man satsat på en trovärdig anti-fusk motor samt att utvecklaren har en bra ”anti-fusk attityd”. Aldrig för: 3xA P2W titlar.

Medlem

Det känns stort att jag var en liten del av detta avsnitt och nämndes på ett litet hörn. Jag är inte en total basketexpert men jag har spelat själv ganska mycket och följer med i NBA en del samt kollar ofta på landslagsmatcher när de visas så redan där vet jag väl lite mer om sporten än många andra spelrecensenter i Sverige.

Basket är en ganska smal sport i Sverige överlag men just i Stockholm läste jag att den är den tredje största lagidrotten med 24 000 spelare ungefär, tror jag. Jag vet inte vilka två som är större men gissar på fotboll och innebandy. Ingen högoddsare kanske.

Kul avsnitt annars. Och vad gäller maskot: Kanske Fragzone-fågeln? Något slags fjäderfä finns ju längst ner i högra hörnet i bild programmet igenom!

Eller så kan ni få låna min Black Bird från ett Burger King-meal som ingick som leksak. Den fungerar dessutom ungefär lika bra att kasta på kollegorna som Battlefield-granaten skulle jag tro.

Moderator | Testpilot

Det ni skulle behöva göra är att lägga ett segment på slutet där ni pratar om något och låter en människa eller två hoppa in och ställa några frågor om ämnet.

Inte så mycket kaos och när de fått svar på frågan så går man vidare. Går ju även att ha planerade gäster och få något i klass med PC Gamer killen som kikade in och ger en liten inblick i något.

Riktigt kul att ni gör det dock. Idén behöver nog bara finslipas.


signatur

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

Medlem

Roligaste sändningen någonsin!

Avstängd

Ligger här och käkar Potato Chips och a chunk of cheese! Kanon att se er gå loss igen!, alltid lika kul. Efter detta sparkas FO4 igång, med en sup Orange Juice, and a bit of Chocolate Cake.

Quake-konnässsör

Ni är i behov av en nyare promptv eller snarare sagt, behov av en promptv

Medlem

Jag får inget ljud när jag tittar:(

Medlem
Skrivet av laban005:

Jag får inget ljud när jag tittar:(

Dom failade ljudet i början. Tror det börjar nästan 2 minuter in xD

FM-guru
F.d. Sisyr

Missade helt senaste avsnittet, får kika nu innan man beger sig iväg istället.

Medlem

Kul och bra avsnitt. Men det blir väldigt svagt ljud från de som pratar i Discord. (Jag kollar i YT-streamen.) Det var endast PCG-Tompa som hördes bra, de andra typ mumlade i bakgrunden.


signatur

Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.

We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.

Moderator | Testpilot
Skrivet av laban005:

Jag får inget ljud när jag tittar:(

De failade med ljudet på Youtube klippet och det börjar cirka 4 minuter in. Facebook har hela ljudet dock.


signatur

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av conthox:

Kul och bra avsnitt. Men det blir väldigt svagt ljud från de som pratar i Discord. (Jag kollar i YT-streamen.) Det var endast PCG-Tompa som hördes bra, de andra typ mumlade i bakgrunden.

Får pilla lite där, lät bättre än vad jag trodde dock.


signatur
Medlem

Om ni ska ha en maskot borde den ha en fez!

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av Arcadia:

Om ni ska ha en maskot borde den ha en fez!

Haha, va?


signatur
Medlem
1
Skriv svar