Google Pixel 2 or bust?

Medlem

Oklart, kan ladda min powerbank med den men inte min switch. Jag inte testat på andra

Medlem

@xtrem11: Det är samma teknik som OPPO kör med. I övrigt vet jag inga andra kompatibla. Det funkar att ladda, men utan dash-fart.

Medlem

Jag tycker du väntar lite till och kollar på den här nyheten

https://www.cnet.com/news/razer-phone-bloomberg-report-rumor/

#phoneforgamers

Skägg.
10 Chambers

Haha, fan. Jag flippade, beställde en Iphone 8 Plus. Insåg att det var kameran som var den största grejen för mig och där är de svårslagna.


signatur
FML
Medlem
Skrivet av Carl Johansson-Sundelius:

Haha, fan. Jag flippade, beställde en Iphone 8 Plus. Insåg att det var kameran som var den största grejen för mig och där är de svårslagna.

Just kidding, sitter själv på en Iphone osv. Iphone är inget fel på, de är fanboysen som man stör sig på, som med allt annat!

Avstängd
Skrivet av Carl Johansson-Sundelius:

Haha, fan. Jag flippade, beställde en Iphone 8 Plus. Insåg att det var kameran som var den största grejen för mig och där är de svårslagna.

Unexpected turn of events. Du skulle ha köpt S8:an som har bättre kamera

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av xtrem11:

Unexpected turn of events. Du skulle ha köpt S8:an som har bättre kamera

Haha, säger ganska mycket om hur mycket jag ogillar Samsung isf


signatur
Avstängd
Skrivet av Carl Johansson-Sundelius:

Haha, säger ganska mycket om hur mycket jag ogillar Samsung isf

Samsung lurar är faktisk bland de bästa, lätta att roota och skräddarsy som man vill ha dem.

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av xtrem11:

Samsung lurar är faktisk bland de bästa, lätta att roota och skräddarsy som man vill ha dem.

Palla, som kidsen säger. Gjorde lite sånt på min första Android-lur, som faktiskt råkar vara en Samsung S2, men efter det har jag inte orkat.


signatur
Medlem
Skrivet av xtrem11:

Samsung lurar är faktisk bland de bästa, lätta att roota och skräddarsy som man vill ha dem.

Fast root på nyare samsung triggar väl knox(dvs ingen garanti)?

Sen håller jag med Spiken om att touchwiz är ett förbaskat otyg och flashar man in en custom rom utan TW så blir kameran betydligt sämre.

skojar du..vill du ha en kamera som slår allt..sony xperia..en kamera med mobil mer eller mindre


signatur

New life, New hope

Avstängd
Skrivet av Frisell:

Fast root på nyare samsung triggar väl knox(dvs ingen garanti)?

Sen håller jag med Spiken om att touchwiz är ett förbaskat otyg och flashar man in en custom rom utan TW så blir kameran betydligt sämre.

Endast om de kan bevisa att rooting orsakade problemet, för Sverige är medlem i Free Software Foundation Europe, FSFE.

Ersätt TW med en annan launcher och kör med vanilla rom.

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av kalle.lindestrom:

skojar du..vill du ha en kamera som slår allt..sony xperia..en kamera med mobil mer eller mindre

Tittade som sagt på XZ Premium, men gillade verkligen inte designen på den.


signatur
12
Skriv svar