Guardians of Ember!

Medlem
Guardians of Ember!

Fick precis en nyckel till en ganska trevlig Diablo klon på Steam kallat Guardians of Ember, någon som testat eller spelar det nu? La upp en liten gameplay serie där jag spelar de första ~2 timmarna av spelet och det verkar helt OK.

https://www.youtube.com/watch?v=ggC20zggpXU&list=PLIuHsaPc3m_...


signatur

Love, Dedication and Aim.
www.twitch.com/unforgottenlive

Inaktiv

Diablo-klon var ingen underdrift iaf vad det jag kunde se av det visuella och UI.

Medlem

Ser helt OK ut faktiskt, inte köpt det dock.

Moderator | Testpilot

Ser inte så kul ut faktiskt. Generiskt och trist.


signatur

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

Medlem

Ge mig ett nytt Titan Quest för bövelen!


signatur

In peace, sons bury their fathers, in war, fathers bury their sons.

Medlem

Mitt första intryck var nice men ju mer jag ser destu mer lutar det åt ett nej. Animationerna ser typ sämre ut än Diablo 1.

Medlem

Sökte på spelet i Steam och fick upp en lång rad av DLC - Skip!

Medlem

Håller mig nog till Divinity 2

Avstängd
Skrivet av TheShab:

Håller mig nog till Divinity 2

Det är ju inte ens samma typ av spel. Du kunde lika gärna sagt att du håller dig till Mario Kart.

Medlem
Skrivet av Araxes:

Det är ju inte ens samma typ av spel. Du kunde lika gärna sagt att du håller dig till Mario Kart.

Haha, det har du iofs väldigt rätt i. My bad!

Medlem

Spelet har helt klart allt för stora skor att fylla men det är fortfarande mycket underhållande. Det är helt klart ofärdigt och har en del element som kan bli bättre. Kommer köra en stream idag också vid 19:00 för er som är intresserade.


signatur

Love, Dedication and Aim.
www.twitch.com/unforgottenlive

Medlem

Fick mer Dungeon Siege-vibbar, vilket absolut inte är dåligt. Appropå DLC så ser jag bara 2 stycken: Deluxe resp Ultimate som båda ger lite cosmetics, mounts, titlar och boosts. Inget extra innehåll i form av större karta osv. Tror det hjälper att läsa reviews, ta bara de som är efter release den 20:e så att man slipper allt gnäll om att spelet känns ofärdigt (kan man vänta sig annat innan release?). En del säger förvisso att det fortfarande känns lite ofärdigt, men det är helt klart lite bättre reviews då.


signatur

Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.

We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.

MEG
Medlem
Skrivet av Castor.T:

Ge mig ett nytt Titan Quest för bövelen!

Det finns, heter Grim Dawn. Ja kanske inte exakt nytt Titan Quest men det är samma människor som har gjort båda spelen.


signatur

Death is only the beginning

Medlem

Grim Dawn får jag spana in om detta inte sätter sig, jag har längtat efter en mysig dungeon crawler så här lagom dags till vinter mörkret.


signatur

Love, Dedication and Aim.
www.twitch.com/unforgottenlive

Moderator | Testpilot
Skrivet av MEG:

Det finns, heter Grim Dawn. Ja kanske inte exakt nytt Titan Quest men det är samma människor som har gjort båda spelen.

Samma motor och allt också så man känner igen sig ganska så mycket.


signatur

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

MEG
Medlem
Skrivet av uberpwnage2.0:

Samma motor och allt också så man känner igen sig ganska så mycket.

Level systemet kommer du också att känna igen dig på och Jag kan rekommendera spelet.


signatur

Death is only the beginning

Avstängd
Skrivet av unforg0tten:

Grim Dawn får jag spana in om detta inte sätter sig, jag har längtat efter en mysig dungeon crawler så här lagom dags till vinter mörkret.

Grim Dawn är helt okej, men när det gäller argpg-crawlers är Path of Exile kungen på tronen.

Medlem

@MEG: Har spelat igenom det och blev lite besviken, inte alls som jag förväntat.


signatur

In peace, sons bury their fathers, in war, fathers bury their sons.

Medlem

Det är vissa saker i spelet som inte riktigt sitter, det är storyn och det att attackera samt plocka upp saker är lite trögt i reaktion. Annars är det ett roligt spel men som saknar något och får det att kännas ofärdigt än, har en nyckel kvar jag kommer ge bort under dagen. Vi ses!


signatur

Love, Dedication and Aim.
www.twitch.com/unforgottenlive

MEG
Medlem
Skrivet av Castor.T:

@MEG: Har spelat igenom det och blev lite besviken, inte alls som jag förväntat.

Ok, vi har lite olika smak


signatur

Death is only the beginning

Medlem
GoE Giveaway!

Jag är live just nu på Twitch där jag kommer köra en giveaway av Guardians of Ember till en av mina följare, häng med!

Edit: Sista nyckeln är nu borta! Återgår till PUBG efter en välförtjänad paus!


signatur

Love, Dedication and Aim.
www.twitch.com/unforgottenlive

1
Skriv svar