Dawn of War 3 dumpar sin ingame-valuta

Robot
Dawn of War 3 dumpar sin ingame-valuta

Relic vill inte längre begränsa spelarna.

#dawn-of-war-3, #relic-entertainment, #sega


Medlem

Kommer inte rädda spelet tyvärr. Istället för att göra ett spel fansen ville ha så dabblade de med en massa annat trams och ingen köpte det. Det har knappt fler aktiva spelare än DoW2 från 2011.

Inte riktigt samma fiasko som Agents of Mayhem, men tråkigt att se två av mina favoritstudios gå ner sig som Relic och Volition.

Medlem

Hade helt glömt av att detta släppts.

Medlem

Det är ett riktigt kul spel, men pga lite designermisstag samt ett uppiskat hat på alla forum så förstår jag varför det floppat.
Hoppas det kan leva tillräckligt länge för att få ett par till raser, då kanske det kan bli stort igen.

Medlem

Körde det när jag fick beta nyckeln och jag tyckte om det fast det var inte tillräckligt för att jag skulle slänga 600 spänn på det. Ville åtminstone kunna spela som muh mains The Imperial Guards! Köper det kanske när priset har sänkts.


signatur

//Nothing worth doing in life is easy.

Medlem

Steam charts är inte direkt uppmuntrande när det gäller DoW 3.

Medlem
Skrivet av Raid25:

Steam charts är inte direkt uppmuntrande när det gäller DoW 3.

Heh, inte ens lika populärt som Hearts of Iron IV, ett spel som verkligen inte passar alla.

Betydligt mer populärt än föregångarna dock, men det kan ha med GFWL att göra.


signatur

(batsman) Det enda som är större än njutningen av ett avklarat arbete, är att skjuta upp det till morgondagen.

Medlem

@Buio: Är Agents of mayhem så illa? Jag som var sugen på det:/

Medlem

Spelet är designmässigt en katastrof. Första DoW titeln jag inte köpte. Denna är så kass att jag vill inte ens pirata den.

1
Skriv svar