Svenska Seth Evermans generiska spelmusik gör succé

Robot
Svenska Seth Evermans generiska spelmusik gör succé

En viral hit vi kan ställa oss bakom.

#soundtrack, #spelmusik


Han får 715 xp för inlevelse


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Saknade det komplicerade pusslet/plattformssegmentet i del två.

KoP
Medlem

LukHash (sök på youtube) är ju 10 gånger coolare och mera skilled.

Medlem

Har kollat på några av hans videos innan men inte fattat att han är svensk. Har av någon anledning varit helt säker på att han är ryss.


signatur

PSN: MrOakenborn

Avstängd
Skrivet av KoP:

LukHash (sök på youtube) är ju 10 gånger coolare och mera skilled.

Är han svensk?


signatur

PS5 och inget annat.

Medlem

Säger bara, Torbjörn Herje. Det var tider det.

Peace out.


signatur

“All thinking people are atheists.”

Medlem
Skrivet av KoP:

LukHash (sök på youtube) är ju 10 gånger coolare och mera skilled.

Tryck ner Seth bara! Jantelagen forever.....

Personligen struntar jag hur många "mer skilled" det finns på tuben, det här fick mig att le och jag skulle inte ens nästan göra bättre själv.

Medlem
Skrivet av Walter S.A. Iego:

Han får 715 xp för inlevelse

inLEVELse

Medlem
Skrivet av Oakenborn:

Har kollat på några av hans videos innan men inte fattat att han är svensk. Har av någon anledning varit helt säker på att han är ryss.

Hah, har alltid trott han var amerikan.

Medlem

haha kul, han ser så munter ut

KoP
Medlem
Skrivet av breahl:

Är han svensk?

Nä, Polack.

KoP
Medlem
Skrivet av MatsDahlgren:

Tryck ner Seth bara! Jantelagen forever.....

Personligen struntar jag hur många "mer skilled" det finns på tuben, det här fick mig att le och jag skulle inte ens nästan göra bättre själv.

Nä Seth är bra också. Jag var onödigt hård, det ber jag om ursäkt för.

Men när LukHash framför spelmusiken ifrån Spy vs Spy ifrån C64 iklädd Spy vs Spy
mundering så når han nästa level.

MEG
Medlem

Bra gjort, roligt minspel också...


signatur

Death is only the beginning

Medlem
Skrivet av MatsDahlgren:

Tryck ner Seth bara! Jantelagen forever.....

Personligen struntar jag hur många "mer skilled" det finns på tuben, det här fick mig att le och jag skulle inte ens nästan göra bättre själv.

Fast om det finns bättre, varför kolla på de som inte är lika bra? Bara slöseri med tid.

Medlem

@Fr0gg0.: Med tanke på att vad som är bra och inte är en personlig smaksak - tipsa om sånt som ni tycker är bra. Man behöver inte trycka till någon bara för att man själv inte gillar det, eller hur?
KoP kom ju igen och beskrev på ett possitivt sätt vad som var bra med hans tips.

Medlem

Ganska fett med SNES nostalgi, utan att vara från något specifikt.

Avstängd
Skrivet av KoP:

Nä, Polack.

Precis, nyheten var om en svensk som gjorde spelmusik. Varför skriva om någon jäkla polack? Är ju lite väl överdrivet då det är en svensk spelsida och inte en polsk.


signatur

PS5 och inget annat.

FM-guru
F.d. Sisyr
Skrivet av Fr0gg0.:

Fast om det finns bättre, varför kolla på de som inte är lika bra? Bara slöseri med tid.

Du låter som om du pratar om tekniska manualer och inte musiker. Lyssnar du bara på ett band - det "bästa" bandet, i din mening - också? Resten är ju slöseri med tid, menar jag.

KoP
Medlem
Skrivet av breahl:

Precis, nyheten var om en svensk som gjorde spelmusik. Varför skriva om någon jäkla polack? Är ju lite väl överdrivet då det är en svensk spelsida och inte en polsk.

Så på FZ får man inte nämna någon eller något med annan nationalitet än svensk? Shit, det var något nytt.

FZ kanske kan gå över till att t.ex enbart bevaka svenska spelutvecklare och dess spel isåfall?

Ingen mera bevakning av kommande spel ifrån CD Projekt RED med andra ord, då dom är en bunt "jävla polacker". :'D

Förövrigt nämde jag LukHash för att hans musik är spel och spelinspirerad.

1
Skriv svar