Witcher 3 har fått den efterlängtade PS4 Pro-patchen

Robot
Witcher 3 har fått den efterlängtade PS4 Pro-patchen

"Släpps inom några dagar", sades det för en månad sedan.

#cd-projekt-red, #playstation-4-pro, #the-witcher-3-wild-hunt


Medlem

"Settings are now set a low instead of very low!"

Medlem

Härligt för de med PS4 Pro som ännu inte lirat detta underbara spel.

Avstängd
Skrivet av Sille:

"Settings are now set a low instead of very low!"

Jag tyckte det var ett bra spel på vanliga ps4:an. Grafiken gör inte allt lilla vän.


signatur

PS5 och inget annat.

Medlem

Ni som har PS4 Pro och The Witcher 3 får gärna tycka till om hur det rullar.


signatur

((( ....You Can Try and Live in Darkness, But You Will Never Shake the Light.... )))

==> NES,, Mega Drive,, N64,, PS2,, Xbox,, GameCube,, PS3,, PS4,, Wii U,, Xbox 0NE,, Steam,, Switch,, PS5 ==>
_____________________________________________________________________________________________________
|| Windows™ 10 Home || Cool Master® || Intel® Core i7 6700K @4.00Ghz || ASUS™ GeForce® GTX 1070 || Kingston© Hyper X Fury --32GB DDR4 @2133Mhz || GigaByte™ Z170 Gaming k3 || EVGA™ 600W || KiOXiA® Exceria 420Gb SSD || Seagate™ Barracuda 2TB HDD || ROCCAT™ Tyon --Laser || Logitec™ G710 || ASUS™ VG248 LCD 24" 1080p @144Hz || Bahnhof™ 250 Mbit --Fiber || OpenVPN™ + WireGuard™ ||

Medlem
Skrivet av CARTMAN:

Ni som har PS4 Pro och The Witcher 3 får gärna tycka till om hur det rullar.

Håller på att ladda ner The Witcher 3 nu till min Pro

Medlem
Skrivet av breahl:

Jag tyckte det var ett bra spel på vanliga ps4:an. Grafiken gör inte allt lilla vän.

Jag gissar du var även nöjd med det högre priset, lägre bild frekvensen och din fina Xbox controller, woops jag glömde bort man kan inte använda vilken controller man vill till en konsol. Carry on!

Medlem
Skrivet av Sille:

Jag gissar du var även nöjd med det högre priset, lägre bild frekvensen och din fina Xbox controller, woops jag glömde bort man kan inte använda vilken controller man vill till en konsol. Carry on!

Haha PC-spelare?


signatur

PSN: MrOakenborn

Medlem
Skrivet av CARTMAN:

Ni som har PS4 Pro och The Witcher 3 får gärna tycka till om hur det rullar.

Jag får återkomma med lite feedback. Tänkte starta upp det nu under helgen om jag är hemma.


signatur

PC - PS4 - PS3- PS Vita - Wii U

Medlem
Skrivet av Sille:

Jag gissar du var även nöjd med det högre priset, lägre bild frekvensen och din fina Xbox controller, woops jag glömde bort man kan inte använda vilken controller man vill till en konsol. Carry on!

Dessa små fisar som alltid ska behöva kasta ut sig något värdefullt


signatur

FUBAR

Medlem
Skrivet av noorthan:

Dessa små fisar som alltid ska behöva kasta ut sig något värdefullt

Du får det nästan att låta som att det inte är charmigt med människor som konstant måste trycka ner andra för att själva känna sig värdefulla... Oh...


signatur

Processor: Intel Core i7 13700kf
Grafikkort: Palit GeForce RTX 4080 GameRock 16GB
RAM: 32 GB DDR5 6000mhz CL36
Högtalare: Sonos Arc, Sub Mini + 2 Sonos Era 300
VR: Meta Quest Pro + Link-kabel + bHaptics Tactsuit x16

Medlem

@Sille: Att du orkar. Nötskalle. Eller kränkte jag dig nu? Ja, ja, anmäl mig i så fall... 😁


signatur

“All thinking people are atheists.”

Medlem
Skrivet av breahl:

Jag tyckte det var ett bra spel på vanliga ps4:an. Grafiken gör inte allt lilla vän.

Verkligen. Det var inget fel på det inte. Funkade fin fint.


signatur

Det finns bara tre grupper av människor i världen.
De som kan matte och de som inte kan det.

Avstängd
Skrivet av Sille:

"Settings are now set a low instead of very low!"

Lite som din humor då?

1
Skriv svar