Viktigt meddelande till allmänheten – du kan klappa katter i Assassin's Creed Origins

Robot
Viktigt meddelande till allmänheten – du kan klappa katter i Assassin's Creed Origins
Geeks Gaming

10/10 IGN

Kommer nog bli det första AC spelet som jag kommer köra sedan Revelations. Tröttna halva vägen in i 3an.
Men känns som dom har gjort mycket nytt med detta så blir nog ett test. Även om jag tycker dom kunnat göra de tidigare i Egyptens historia... typ när dom byggde pyramiderna. Men kan nog bli kul ändå.

Medlem

Kul idé!
Låter ju trevligt, men Assassin's Creed är inte min spelsmak.


signatur

autograph

Avstängd

Jag var osäker på om jag skulle köpa eller ej, men att kunna klappa katter avgjorde det för mig🙄

Det ser ut som om de har sneglat lite på The Witcher med vad det gäller animationerna.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

Nice! I witcher fräser alla surkatter åt mig när jag vill klappa.

Medlem
Skrivet av Lognoreng:

Nice! I witcher fräser alla surkatter åt mig när jag vill klappa.

Man måste fråga om lov först.

Medlem

Kunde man inte det i trean?

Men kommer PC versionen komma i tid ?? För första gången nånsin kanske


signatur

If the left one isn´t right, right is the only one left, right?

Medlem

"Viktigt meddelande, snowflake game mechaics hit FZ blog". Det är smart av dem för alla skriver om det, freelo

FM-guru
F.d. Sisyr

Tycker gränssnittet är så jävla fult. Påminner om avskrädet man hade i Dragon Age 3, om än inte riktigt så gräsligt.

Medlem
Skrivet av Thane:

Kunde man inte det i trean?

jo

Avstängd
Skrivet av Jinxswe:

10/10 IGN

Kommer nog bli det första AC spelet som jag kommer köra sedan Revelations. Tröttna halva vägen in i 3an.
Men känns som dom har gjort mycket nytt med detta så blir nog ett test. Även om jag tycker dom kunnat göra de tidigare i Egyptens historia... typ när dom byggde pyramiderna. Men kan nog bli kul ändå.

Förstår inte hur man kan tröttna halva vägen i ett spel som handlar om amerikanska revolutionen? Du är konstig.


signatur

PS5 och inget annat.

Medlem

signatur

//Nothing worth doing in life is easy.

Medlem

Undrar om NPC:erna säger "Cat it out?" när man klappar katterna?

Medlem

Jag har spelat samtliga AC och min största fasa med Origins är alla buggar AC överlag brukar dras med speciellt nu när de omstrukturerat många moment i spelet så som sidemissions och items (vapen, kläder etc). Buggigaste av dem har för mig varit Syndicate vilket har upplevts med ständiga krascher i tid och otid som dessutom är deras senaste release innan Origins och fortfarande ganska trasigt i skrivande stund. Varför spelar jag AC kan man undra sig, jag gillar upplägget, historieberättande samt detaljrikedomen i AC serien.

Trots ovannämnda ser jag verkligen framemot Origins och hoppas innerligt att de gör en comeback med denna


signatur

Case: Silverstone Alta F1 PSU: Corsair HX1200 Cablemod MB: Asus ROG Z790 Maximus Hero CPU: i9 13900K Cooler: Arctic Liquid Freezer II 360 Memory: Kingston 32GB DDR5 6400MHz CL32 FURY Renegade GFX: Palit RTX 4090 Gamerock OC HDD: Samsung 990 Pro 2 TB / 2 x Samsung 860 Pro 4 TB Monitors: Alienware AW3423DW QD-OLED + XB271HU T-Board: Logitech G915 Mouse: Logitech G502 Lightspeed Headset: Steelseries Pro Wireless Speakers: Harman Kardon GLA-55 Consoles: Playstation 5 / Xbox Series X

Medlem
Skrivet av SgtBlack:

Jag har spelat samtliga AC och min största fasa med Origins är alla buggar AC överlag brukar dras med speciellt nu när de omstrukturerat många moment i spelet så som sidemissions och items (vapen, kläder etc). Buggigaste av dem har för mig varit Syndicate vilket har upplevts med ständiga krascher i tid och otid som dessutom är deras senaste release innan Origins och fortfarande ganska trasigt i skrivande stund. Varför spelar jag AC kan man undra sig, jag gillar upplägget, historieberättande samt detaljrikedomen i AC serien.

Trots ovannämnda ser jag verkligen framemot Origins och hoppas innerligt att de gör en comeback med denna

Nu om man känner att buggarna tar överhand så kan man klappa en katt och bli lite lugn


signatur

Discogs: joary639
Twitter: joary639
Backloggery: joary639

Medlem

Första AssCreed jag känner mig skeptiskt som fan till, pga nytt combatsystem med skadesiffror flytande över huvudet. Hade jag velat spela Dark Souls, så hade jag spelat Dark Souls.

1
Skriv svar