Spelutvecklare visar ofärdiga banor från Uncharted, Wolfenstein och Team Fortress

Robot
Spelutvecklare visar ofärdiga banor från Uncharted, Wolfenstein och Team Fortress
Medlem

Kul Gillar att se sånt här!

Avstängd

Skulle vilja se Half-Life 3.

Medlem
Skrivet av Sebastian V:

Skulle vilja se Half-Life 3.

Medlem

Uncharted: Unturned edition.

Kul att se hur alla banor börjar.

Medlem

Sånt här kittlar mitt intresse. Om fler utvecklare vore villiga att släppa tidiga vyer ur utvecklingen av spelen. Alltid intressant att se hur många olika varianter och revisioner de går igenom innan de nöjer sig.

En av de små detaljerna jag fastnat för i utvecklingen är hur många gånger just HUD'en ändras genom versionerna. Såna här artiklar kan jag inte få nog av!

Finns en hel del bra Youtube kanaler för intresserade, Ahoy, Game Makers Toolkit ( Mark Brown ) bland annat!


signatur

Nämen!

Medlem

För ett par dagar sedan försökte jag köpa Wolf på Steam eller gog... det gick inte. För att Wolf 2009 är inget dom vill veta av tydligen.
Men det är som att säga att iD ville ha min bana i QL, men ångrade sig och släppte QC...

edit: jason jobbar på sbz sedan flera år, om ni ber snällt kanske ni kan intervjua honom.


signatur

Too real to be a dream, too painful to be a nightmare.

eld
Medlem
Skrivet av Struggle:

Sånt här kittlar mitt intresse. Om fler utvecklare vore villiga att släppa tidiga vyer ur utvecklingen av spelen. Alltid intressant att se hur många olika varianter och revisioner de går igenom innan de nöjer sig.

En av de små detaljerna jag fastnat för i utvecklingen är hur många gånger just HUD'en ändras genom versionerna. Såna här artiklar kan jag inte få nog av!

Finns en hel del bra Youtube kanaler för intresserade, Ahoy, Game Makers Toolkit ( Mark Brown ) bland annat!

https://forums.tigsource.com/index.php?board=27.0

Enjoy!

Medlem

@eld: Det här gjorde min kväll! Tack!


signatur

Nämen!

Medlem

Väntar på att få se Minecraft.

1
Skriv svar