Äntligen kan du gömma dig på Battle.net

Robot
Äntligen kan du gömma dig på Battle.net

Blizzard adderar asociala spelares favoritfunktion.

#asocial-gamer, #battle-net, #beta, #blizzard


Medlem

Men åh, hur ska jag nu kunna stalka folk?!

On-T: Bra funktion som bör finnas på de flesta platser, fortfarande lite konstigt att Steam inte har en likartad funktion då den enda liknande i nuläget tar en helt-offline på friends.

Releasehästryttare

Grymt bra!

Ofta så startar man b-klienten för att inte glömma att göra Heartstone questen kanske timmar innan man intendar att spela och då man lagt till 100+ random people genom åren så är det ju ganska ofta man får frågan att komma in och hjälpa till med quest innan man är redo att spela.

Medlem
Skrivet av MrPeters:

Men åh, hur ska jag nu kunna stalka folk?!

On-T: Bra funktion som bör finnas på de flesta platser, fortfarande lite konstigt att Steam inte har en likartad funktion då den enda liknande i nuläget tar en helt-offline på friends.

Exakt, stör mig på detta också, jag kanske vill se offline ut men faktiskt se vilka som är online. Konstigt att dom inte lagt in denna funktion faktiskt.

Medlem

What, får bara US beta testa profilbilder etc etc... låter lite meh.


signatur

"Wonderful! Time for a celebration... Cheese for everyone!"
"Epic is shit, change my mind"

Medlem
Skrivet av Lognoreng:

Exakt, stör mig på detta också, jag kanske vill se offline ut men faktiskt se vilka som är online. Konstigt att dom inte lagt in denna funktion faktiskt.

Fast du KAN göra det, dock inte via vänlistan. Men du kan gå till "Friends" i Steams huvudfönster, och där står vilka som är online och vad de spelar.


signatur

Everytime I look at myself, I can't believe how awesome I am.

Medlem

Äntligen! Var ju över 5 år sen dom gick ut med att funktionen skulle komma.

Medlem

välkommen hem battle.net


signatur

//monster

Medlem

Bytte de inte namn till "Blizzard tech" eller något liknande dumt?


signatur

Rollspelsguru
Community Developer på Sharkmob
fd. Sr. Community Manager på Battlestate Games

Medlem

@Tobias Solem: Jo. Det hette Blizzard Launcher ett litet tag, men de ångrade sig!


signatur

Ryzen 9 5900x & RTX 3070 Ti | Nintendo Switch | PlayStation 5
PSN: DocPjotor | Steam: Gorrsnus

Medlem
Skrivet av StrongBad:

Fast du KAN göra det, dock inte via vänlistan. Men du kan gå till "Friends" i Steams huvudfönster, och där står vilka som är online och vad de spelar.

Oh, aldrig tänkt så långt.. haha klockrent

Medlem

Det var f-n på tiden. Hur kunde det ta så lång tid? Ibland kanske man bara vill smyga in en kvart precis innan man somnar för att kolla lite grejer, och då inte kanske känner sig för supersocial. Det ska vara upp till användaren om vederbörande vill synas eller inte, och det gäller alla system.


signatur

Cptn BaseballBatBoy!

1
Skriv svar