Spelare har redan hittat sätt att göra raiden i Destiny 2 superenkel

Robot
Spelare har redan hittat sätt att göra raiden i Destiny 2 superenkel

Bungie lär täppa igen det här hålet snart så passa på medan du kan.

#11, #2017-10-06, #47


Medlem

Underrubriken känns oseriös. Ska man även passa på att fuska i spel innan hål täpps till eller vad är er officella ståndpunkt?

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av Vilgorn:

Underrubriken känns oseriös. Ska man även passa på att fuska i spel innan hål täpps till eller vad är er officella ståndpunkt?

Vi skulle aldrig stödja fusk i multiplayerspel men att utnyttja glitchar i en PvE-upplevelse känns väldigt oskyldigt. Kontext, är vår officiella ståndpunkt.


signatur
Medlem
Skrivet av Carl Johansson-Sundelius:

Vi skulle aldrig stödja fusk i multiplayerspel men att utnyttja glitchar i en PvE-upplevelse känns väldigt oskyldigt. Kontext, är vår officiella ståndpunkt.

Bra. På ämnet kontext kan nämnas att jag lider en rejäl "man cold" sedan ett par dagar, troligen det som gör mig så känslig.

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av Vilgorn:

Bra. På ämnet kontext kan nämnas att jag lider en rejäl "man cold" sedan ett par dagar, troligen det som gör mig så känslig.

Haha, lider med dig. Skotskt vattendestillat brukar hjälpa!


signatur
Medlem
Skrivet av Carl Johansson-Sundelius:

Vi skulle aldrig stödja fusk i multiplayerspel men att utnyttja glitchar i en PvE-upplevelse känns väldigt oskyldigt. Kontext, är vår officiella ståndpunkt.

Dock så leder ju glitchad raid till lättare att få tag i bättre gear dvs högre power för din char osv för när man sedan kör Crucible eller Trials of the Nine etc.


signatur

Time flies like the wind
Fruit flies like bananas

Avstängd

@Carl Johansson-Sundelius: Oskyldigt att exploita till sig bättre gear? Det är ju sånt folk blir bannade för.

Medlem

Vad tråkigt spelet ser ut att vara. Spelade aldrig 1an heller. Får intrycket att man är kulsvampar och väntar på klockan. Varutifrån detta klippet iallafall. Även om det ska vara "adds" med i striden så ser det ut som när de väl ska skada bossen står de bara still och håller nere skjutknappen

1
Skriv svar