Half-Life 2: The Orange box 10 år i dag!

Robot
Half-Life 2: The Orange box 10 år i dag!

Tre (häpp!) nya och två gamla spel i ett oslagbart paket.

#episode-two, #half-life-2, #portal, #steam, #the-orange-box, #valve


Medlem

Minns att jag ansåg Half-Life 2 gammalt när boxen släpptes, tiden går fort.

Geeks Gaming

Bästa 500kr man spenderade på den tiden.

Medlem

Så det var 10 år sedan man köpte ett spel som aldrig skulle få ett slut

Medlem

Vilka är Valve?

Medlem
Skrivet av nils45:

Vilka är Valve?

Legenden säger att de gjorde spel för länge, länge sedan.
När eoner av tid har gått tänker de släppa en tredje uppföljare till ett av dessa spel.
Tills dess måste det stora monstret i grottan som kallas "Gabe", ständigt födas med hattar, målade vapen och hinkvis med tårar av förtvivlan.

Medlem

Kan vi inte bara alla komma överens om att vi gör som Valve och bara slutar prata om Half-Life eller alla andra fina spel. Så får havet behålla sitt salt.


signatur

Nämen!

Medlem

Ett otroligt prisvärt packet som jag ägde på den tiden. Nu äger jag de digitalt på ett nytt konto. Mitt hjärta blöder varje gång dessa HL nyheter skrivs. Det blir till att gåta sig till sömns ikväll. För femtioelfte gången. Den där jäkla 3an alltså.


signatur

((( ....You Can Try and Live in Darkness, But You Will Never Shake the Light.... )))

==> NES,, Mega Drive,, N64,, PS2,, Xbox,, GameCube,, PS3,, PS4,, Wii U,, Xbox 0NE,, Steam,, Switch,, PS5 ==>
_____________________________________________________________________________________________________
|| Windows™ 10 Home || Cool Master® || Intel® Core i7 6700K @4.00Ghz || ASUS™ GeForce® GTX 1070 || Kingston© Hyper X Fury --32GB DDR4 @2133Mhz || GigaByte™ Z170 Gaming k3 || EVGA™ 600W || KiOXiA® Exceria 420Gb SSD || Seagate™ Barracuda 2TB HDD || ROCCAT™ Tyon --Laser || Logitec™ G710 || ASUS™ VG248 LCD 24" 1080p @144Hz || Bahnhof™ 250 Mbit --Fiber || OpenVPN™ + WireGuard™ ||

Medlem

Den första samlingsboxen jag köpte till mitt då nyskapade steam-konto Nu har jag samlat på mig över 400 spel och känner dagligen att jag inte har något att spela...


signatur

Processor: Intel Core i7 13700kf
Grafikkort: Palit GeForce RTX 4080 GameRock 16GB
RAM: 32 GB DDR5 6000mhz CL36
Högtalare: Sonos Arc, Sub Mini + 2 Sonos Era 300
VR: Meta Quest Pro + Link-kabel + bHaptics Tactsuit x16

Medlem

Möjligen det spelpaket som gett mest valuta för pengarna de senaste tjugo åren.

1
Skriv svar