Gameplaypremiär för Planet Coaster-gängets Jurassic Park-spel

Robot
Gameplaypremiär för Planet Coaster-gängets Jurassic Park-spel

Nästa år får vi bygga vår alldeles egna Jurassic World.

#frontier-developments, #jurassic-world-evolution


Medlem

Vill hoppas på att det här kommer bli en spirituell uppföljare till Operation Genesis, men man vågar heller inte hoppas på för mycket. Men efter Planet Coaster så känns det åtminstone som att spelet är i rätta händer.

Medlem

Hade varit trevligt med VR stöd till denna titeln


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem

Var väldigt lite gameplay i den där trailern, ingame sure men såg ingen meny eller annat som visade gameplay.

Inaktiv

@Map-pen: Håller med. Viss skillnad på Gameplay Footage och In-Game Footage som klippet faktiskt är titulerat.

Skribent

Jag längtar iaf.


signatur

I am the black wizards.

Medlem

Ska bli kul att spela men otroligt tråkig trailer som inte sa mycket

Medlem

@laban005: Tog inte den där som en trailer, snarare som bara "First Footage video"

Medlem

Är det bara jag som inte gillar spelets namn Jurassic World Evolution. Just det sistnämnda ordet. Tycker inte namnet passar en parkbyggare.

Annars så blir det ett självklart köp till Steam då jag älskar Frontier och dess kunskap inom Tycoon spel. Detta kommer bli spännande att få sätta tänderna i. Deras senaste titel Planet Coaster är ett kanonspel.


signatur

((( ....You Can Try and Live in Darkness, But You Will Never Shake the Light.... )))

==> NES,, Mega Drive,, N64,, PS2,, Xbox,, GameCube,, PS3,, PS4,, Wii U,, Xbox 0NE,, Steam,, Switch,, PS5 ==>
_____________________________________________________________________________________________________
|| Windows™ 10 Home || Cool Master® || Intel® Core i7 6700K @4.00Ghz || ASUS™ GeForce® GTX 1070 || Kingston© Hyper X Fury --32GB DDR4 @2133Mhz || GigaByte™ Z170 Gaming k3 || EVGA™ 600W || KiOXiA® Exceria 420Gb SSD || Seagate™ Barracuda 2TB HDD || ROCCAT™ Tyon --Laser || Logitec™ G710 || ASUS™ VG248 LCD 24" 1080p @144Hz || Bahnhof™ 250 Mbit --Fiber || OpenVPN™ + WireGuard™ ||

Medlem

Gameplay vart då?


signatur

| PC | Xbox One | PS5 | Oculus Quest 1 & 2 |

Medlem

spelar man som en kameraman ?

1
Skriv svar