Gran Turismo Sport-betan har spelats av en miljon

Robot
Gran Turismo Sport-betan har spelats av en miljon
Medlem

Avinstallerade när JAG får penalty av att bli prejad in i väggen eller ut i grönsakerna.
Skadefysiken är fortfarande som bumperbilarna på gröna lund och AI:n är skrattretande dålig.

Fyran var bäst. Sen tappade de bollen helt. Väldigt besviken.

Medlem

Ritkgit bra demo , riktigt fin farkänsla och ljud för en gång skull;) blev ett köp efter att ha spelat demot ett par timmar

Medlem

@Star Lord: Nu blir jag förvånad. Var snarare så att jag blev straffad för att ha kört in i "dig" av misstag.
Vilket är ok då jag inte hade koll.


signatur

“All thinking people are atheists.”

Medlem

Är 1m verkligen så bra siffra när det gäller öppen beta till en så pass stor spelserie? Vet iaf att minst två av dessa avinstallerade väldigt snabbt. Jag stängde av och slängde efter en kvart kanske. Bilskolegrejen som krav var rätt unket redan i första spelet, så trött på "japanska" menyer också, har fått årets dos av det i Everybody's golf.

Medlem

Jag vet inte jag.
Spelade själv det här några timmar men vet i tusan om jag inte börjar tröttna på alla dessa "simulator" liknande bilspel.
Jag har mer och mer kärat ner mig i arkadracing världen där man kan drifta genom kurvor i 200 knyck och allt är overkligt men sanslöst fartfyllt och roligt
Dock måste jag säga det var skönt att höra de äntligen fixat till ett något bättre däckljud i det här gran turismo. Det har låtit så galet illa innan när man bromsat hårt osv.
Körkänslan var det inget fel på heller tyckte jag.


signatur

Det finns bara tre grupper av människor i världen.
De som kan matte och de som inte kan det.

1
Skriv svar