Svenska TV-program

Medlem
Svenska TV-program

Vad har ni för favoriter inom svensk TV? Jag brukar normalt sätt ha svårt att fastna för svenska TV-program, men Myggan är självklart en av mina favoriter. Tycker även att Raw är ganska roligt som går på samma kanal..ska dit imorgon så det ska bli en sköjig upplevelse

Medlem

Mäklarna var suveränt. Annars har jag, precis som dig, svårt för många svenska TV-program...Man har väl blivit amerikaniserad under sina präglingsår. Playa del Sol tyckte jag om också...hehe

Medlem

hehe här har ni bevis på en som verkligen blivit amerikaniserad av TV kulturen det är sällan jag gillar att kolla på svensk producerade program då dem oftast brukar vara lama om det inte gäller något kulturellt eller dokumentärer som svenskar är litte bättre på att skapa än rena tv serier och andra program

jag menar.. fan jämnför andra avenyn med till exempel Scrubs, kanske dålig jämnförelse men hehe!

Uhm just nu kommer jag faktist inte på något svenskt TV program jag har som favorit.. svårt faktist

Inaktiv

Svart o kolla pa svensk tv nar man inte langre bor i landet, vilket ar min finfina ursakt for att bara kolla pa amerikanska serier

Medlem

Jag har ingen koll på vad det går för program nu för tiden eftersom jag nästan aldrig ser på TV men ett program jag ofta tittade på förr var Vetenskapens värld när Bo G. Erikson var programledare. Det brukade alltid vara intressant. Om det finns kvar och vilken form det i så fall tagit vet jag inte.

Medlem

Erik och Mackan brukar jag faktiskt kolla på


signatur

||||||||||||
||||||||||||

Medlem

C/o segemyhr såklart

Medlem

Gillade de tidiga Boston Tea Party kom jag på nu.

Medlem
Skrivet av TobbeW:

Mäklarna var suveränt. Annars har jag, precis som dig, svårt för många svenska TV-program...Man har väl blivit amerikaniserad under sina präglingsår. Playa del Sol tyckte jag om också...hehe

Där håller jag med dig fullt ut: Mäklarna. Rann nästan en tår på min kind när jag insåg att det bara fanns 2 säsonger.:(:(


signatur

En bra melodi tål vilken behandling som helst.
R.I.P. Mikael "The_Maxx" Löfgren

Medlem

Håller med om playa del sol, såg första avsnittet av sesong 2 igår och det är riktigt bra för att va en svensk sitcom.


signatur

"I wrap my raskal two times, because i like it to be joyless and without sensation. Its a way to punishing supermodels."

Medlem

nu när jag tänkt efter lite så satt jag alltid fastklistrad framför tven när dem visade Rallarsving på 6an, grymt program som jag gärna skulle vilja se ännu en säsong av

Inaktiv

boston tea party, ursäkta röran, erik och mackan, kvarteret skatan och en massa gamla komedi serier

Inaktiv
Medlem

Playa del Sol glömde jag bort helt och hållet xD Delad första plats med Mäklarna då


signatur

En bra melodi tål vilken behandling som helst.
R.I.P. Mikael "The_Maxx" Löfgren

1
Skriv svar