Över 6 000 spelare bannas i Battlegrounds varje dag

Robot
Över 6 000 spelare bannas i Battlegrounds varje dag

Inför helgen blev 20 000 fuskare avstängda från monstersuccén.

#battlegrounds, #cheats, #gud-hatar-fuskare


Gnällkuk

Hajar liksom inte, hur kul är det att fuska? Tycker det är bedrövligt bara man spelar och det är obalanserat så att man vinner hur lätt som helst. Förstår inte nöjet med att ha aimbot, Wall hack och vad det nu kan vara. Nöjet med att fuska måste ju vara över rätt snabbt?


signatur

..:: trickeh2k ::..
Windows 11 Pro - Ryzen 7 7800X3D - ASUS TUF B650-PLUS - Kingston FURY Beast DDR5 64GB CL36 - MSI MAG A850GL - MSI RTX 4080 VENTUS 3X OC - Acer Predator XB271HU - ASUS VG248QE - QPAD MK-85 (MX-Brown)/Logitech G PRO Wireless - Samsung 960 EVO 250GB, Samsung EVO 860 500GB, SanDisk Ultra II 480GB, Crucial MX500 1TB, Kingston KC3000 2TB - Steelseries Arctic 5 - Cooler Master Masterbox TD500 Mesh V2

Medlem

Jag kan ha fel, men jag vore inte förvånad om dessa "mellan 6 000 till 13 000 spelare bannas" är samma personer, bara att de köper nya nycklar för att få fuska vidare. ^^

Medlem

Förklarar varför det är så många som köpt det.

Medlem

Dags att införa hardwareban...

Medlem
Skrivet av tricky:

Hajar liksom inte, hur kul är det att fuska? Tycker det är bedrövligt bara man spelar och det är obalanserat så att man vinner hur lätt som helst. Förstår inte nöjet med att ha aimbot, Wall hack och vad det nu kan vara. Nöjet med att fuska måste ju vara över rätt snabbt?

För dessa mänskliga avskräden är det viktigare att vinna än att följa spelets regler. De tror de är bra antar jag.

FM-guru
F.d. Sisyr

Vill minnas att jag fuskade en gång i tonåren i nått skjutspel. Kan ha varit ett CoD. Hade tröttnat på spelet och googlade fram nån aimbot. Gick in och röjde, bannad dagen därpå. Fina tider.

Medlem

Jag tycker man ska banna steam-kontot när någon fuskar, inte bara det spelet (antar att det funkar per-spel just nu).

Orimligt?

FM-guru
F.d. Sisyr
Skrivet av MrJibblies:

Jag tycker man ska banna steam-kontot när någon fuskar, inte bara det spelet (antar att det funkar per-spel just nu).

Orimligt?

Haha, ja det är väl klart som korvspad att det är helt orimligt.

Medlem

Rapporterade en person i helgen. Han hade dödat 10 personer på raken med headshot innan jag blev nr 11.

Inaktiv

Ända rimliga att förbjuda PUBG i kina.

Medlem

Verkar ju vara så många fuskare i detta spel att det inte känns som någon ide att köpa det. De verkar ju ha någon extrem siffra på bannade folk varannan vecka känns det som.

Medlem
Skrivet av Halvars90:

Verkar ju vara så många fuskare i detta spel att det inte känns som någon ide att köpa det. De verkar ju ha någon extrem siffra på bannade folk varannan vecka känns det som.

Man stöter på fuskare då och då men spelet i sig är så kul att det är värt det ändå tycker jag.


signatur

MVH Milky
i7 9700k AMD 7900XTX

1
Skriv svar