Totalbiscuit släpper Starcraft 2-mod

Robot
Totalbiscuit släpper Starcraft 2-mod

Ska fokusera på kärnan i strategispel - bygg drömbas, skapa mäktig armé och mosa din motståndare.

#axiom, #john-bain, #starcraft-2, #totalbiscuit


Medlem

Axiom är väl också namnet på det Starcraft 2 lag som TotalBiscuit startade med sin fru och säkert någon mer?

Medlem
Medlem

Det låter verkligen som något för mig! Blir för stressad och uttråkad av att snabbt behöva bygga upp saker och ting. Gillar att ta min tid och sakta bygga upp mina baser.

Medlem
Skrivet av Luciphear:

Det låter verkligen som något för mig! Blir för stressad och uttråkad av att snabbt behöva bygga upp saker och ting. Gillar att ta min tid och sakta bygga upp mina baser.

Samma här så det här ser jag verkligen fram emot.

Medlem

Okej nu jävlar ska jag spela SC2 igen! Jag var bannemej Diamond League i Wings of Liberty. Jag må var 34 år men det jag inte har i micro har jag i strategi och erfaranhet. Here we go!

Okej.. Queens ska inject larva, creep ska spridas, arbetare ska byggas, GO GO GO! Oj fan supply blocked. Jälva noob jag är...4 nya overlords, SKYNDA! Undrar om jag ska exp.. Oj nu har jag ju 2000 mineraler HELVETE!! Ctrl + r, d,d,d,d,d,d.. Helvete nu har jag för mycket drönare och jag är efter med expansioner.. Smackar ner 2 st så kanske jag kan komma ikapp... V-a-f-a-n det är ju EN REAPER I BASEN!! Och Zerglingarna står 5 meter bort och gör ingenting.. HELV... Så nu var det avklarat. Dags för Hydraliskeroch counter attack... Va inga larv.. jävlar har glöm inject.. Och inga drönar i expansionerna...Men rör på din feta röv drottningjävel och ta ner den där Basheen... Varför står ni bara där och dricker kaffe!?! Jaha dålig rally point... Nej nu kommer han med tanks också!!

Steammeddelande: Ska du vara med på en PUBG?

*tittar på kaoset på skärmen*

Ja jag är med.

*stänger av SC2*

1
Skriv svar