Se Fatshark avtäcka Vermintide 2

Robot
Se Fatshark avtäcka Vermintide 2

Se den första trailern och när Stockholm-studion demonstrerar nyheterna.

#coop, #live, #trailer, #vermintide-2, #warhammer, #nyhetstips


Medlem

Fick det första spelet i veckan av en Steam "kompis" från Japan. Kanske ska ta o installera spelet om testa om det är något för mig. Spelar nästan bara single player titlar då det är skönt att ta sin egna takt. The Evil Within 2 för tillfället.


signatur

((( ....You Can Try and Live in Darkness, But You Will Never Shake the Light.... )))

==> NES,, Mega Drive,, N64,, PS2,, Xbox,, GameCube,, PS3,, PS4,, Wii U,, Xbox 0NE,, Steam,, Switch,, PS5 ==>
_____________________________________________________________________________________________________
|| Windows™ 10 Home || Cool Master® || Intel® Core i7 6700K @4.00Ghz || ASUS™ GeForce® GTX 1070 || Kingston© Hyper X Fury --32GB DDR4 @2133Mhz || GigaByte™ Z170 Gaming k3 || EVGA™ 600W || KiOXiA® Exceria 420Gb SSD || Seagate™ Barracuda 2TB HDD || ROCCAT™ Tyon --Laser || Logitec™ G710 || ASUS™ VG248 LCD 24" 1080p @144Hz || Bahnhof™ 250 Mbit --Fiber || OpenVPN™ + WireGuard™ ||

Medlem

Första var kul men tyvärr rejält buggigt och bedrövligt optimerat. Undrar om tvåan blir bättre i det avseendet.

Krater gick ju t ex inte ens att spela p g a alla spelbuggar. Fatshark har en del att jobba på där.


signatur

Cptn BaseballBatBoy!

Releasehästryttare

Gratis helg att testa första spelet på steam atm

Medlem

Kan ju hoppas att Fullscreen-inställningen(och upplösningen) sparas i tvåan så man slipper gå in i Options varje gång man startar skiten.

Medlem
Skrivet av Toomsie:

Kan ju hoppas att Fullscreen-inställningen(och upplösningen) sparas i tvåan så man slipper gå in i Options varje gång man startar skiten.

Ja då har du lyckats men något jag inte varit med om alls. Alla inställningar är sparade varje gång jag spelat iaf. Spelet hade ett par andra problem i början men jag har aldrig hört från någon att inställningarna inte sparats.

Det nya spelet såg bra ut, men det de sa om skill-trees och så tycker jag att de hade kunnat gå in i mer detalj på hur det ska fungera.

Gnällkuk
Skrivet av Toomsie:

Kan ju hoppas att Fullscreen-inställningen(och upplösningen) sparas i tvåan så man slipper gå in i Options varje gång man startar skiten.

Skrivet av Halvars90:

Ja då har du lyckats men något jag inte varit med om alls. Alla inställningar är sparade varje gång jag spelat iaf. Spelet hade ett par andra problem i början men jag har aldrig hört från någon att inställningarna inte sparats.

Det nya spelet såg bra ut, men det de sa om skill-trees och så tycker jag att de hade kunnat gå in i mer detalj på hur det ska fungera.

Samma här, aldrig haft det problemet. Kan det vara så att filen där inställningarna sparas blivit skrivskyddad månne?

Ettan var kul, men det kräver nog idag att du har några vänner att spela med då det inte är överbefolkade servrar direkt. Gratishelgen råder väl förhoppningsvis bot på det under några dagar åtminstone.


signatur

..:: trickeh2k ::..
Windows 11 Pro - Ryzen 7 7800X3D - ASUS TUF B650-PLUS - Kingston FURY Beast DDR5 64GB CL36 - MSI MAG A850GL - MSI RTX 4080 VENTUS 3X OC - Acer Predator XB271HU - ASUS VG248QE - QPAD MK-85 (MX-Brown)/Logitech G PRO Wireless - Samsung 960 EVO 250GB, Samsung EVO 860 500GB, SanDisk Ultra II 480GB, Crucial MX500 1TB, Kingston KC3000 2TB - Steelseries Arctic 5 - Cooler Master Masterbox TD500 Mesh V2

1
Skriv svar