Få Quake Champions för en tredjedel av priset*

Robot
Få Quake Champions för en tredjedel av priset*
Medlem

OBS OBS OBS!
Det är inte fullversionen(300kronors) versionen av Quake ni får hos Humble. I 300 kronors versionen får ni alla hjältar(Champions) både nuvarande och kommande medans på humble får ni bara 2 hjältar ranger(den som kommer vara gratis när spelet släpps) och BJ Blazkowics plus en väldigt liten summa in-game valuta. Jag älskar spelet men hade jag varit sugen hade jag antingen köpt Champions pack på Steam för 300:- och då få allt eller väntat tills det att spelet släpps på riktigt.


signatur

Grim Fandango, bättre uppfinning än hjulet!

phi
Medlem

Kan väl tilläggas att det inte är champions pack (med alla champions) man får utan endast BJ.

edit: Herrn (ja, I assumed the gender) ovanför hann före.

Medlem

Den här nyheten borde tas bort i min mening. Humble Monthly brukar vara riktigt bra men det här var en nitlott, iaf om man vill ha Quake Champions.

Man kan inte ens spela duels direkt med vad man får från HB paketet. Krävs 3 upplåsta karaktärer men man får bara två.

Inaktiv

Perfekt! ^^ Längtar till den 25'e, då min prenumeration för Humble Monthly Bundle betalas. Bryr mig ärligt talat inte om vad för karaktärer jag får. Bara jag får spela skiten, så är jag supernöjd!

Har spelat utmanaren (senaste Unreal Tournament) lite då och då, och jag älskar det! Det är precis som första Unreal Tournament, som jag verkligen nötade när det var nytt Spelet är dessutom 100% gratis, jämfört med Quake Champions just nu (när det släpps, så blir det ju 100% gratis... om man inte vill köpa till sig saker, typiskt nog). Gamla vanor är alltid bäst och Epic Games håller sig bra till den delen!

Det kommer även bli kul att spela The Elder Scrolls Online igen Testade det lite snabbt när det var gratis att spela under en helg, för bra många månader sedan. Gillade det inte så mycket, men nu när jag snart kommer äga spelet, så får jag väl ge det en till chans Mycket kan ju ha hänt sedan dess liksom. Se bara på EVE Online. Om man jämför hur EVE var för 4 år sedan med nu, så är den nuvarande versionen väldigt mycket bättre!

Medlem

bra trend att dom iaf börjat ge lite billigare versioner mot mindre kosmetika


signatur

//monster

Medlem

Hur pass ny dator behöver man för att spela Quake Champions utan att det laggar för mycket?

Medlem

Hur funkar detta på Humble Bundle?? Signa upp, köpa för 12 dollar och sen avbryta "prenumerationen" ??

edit: Eller har man bara spelet så länge man prenumererar?

Medlem
Skrivet av Jonator:

Hur funkar detta på Humble Bundle?? Signa upp, köpa för 12 dollar och sen avbryta "prenumerationen" ??

edit: Eller har man bara spelet så länge man prenumererar?

Man äger spelen precis som du hade köpt dem på Steam och såvitt jag vet ska det gå att göra på det sättet ja.

Inaktiv
Skrivet av Jonator:

Hur funkar detta på Humble Bundle?? Signa upp, köpa för 12 dollar och sen avbryta "prenumerationen" ??

edit: Eller har man bara spelet så länge man prenumererar?

Det står ju i artikeln hur det går det! "Spelet får du behålla även om du väljer att säga upp tjänsten minuten efter att du aktiverat dem."

Medlem

Fler spel i Monthlyn kommer ju i början av november. Dessa två var ju bara de man får direkt.

Medlem

De behöver väl pengar till höstlovet

Medlem

Mjeh, ingen mening med att köpa det när det ändå blir gratis.

Medlem

@Banjo: spelar i nuläget ingen roll. Spelet är EA och laggar för alla.

Medlem

ja man behåller spelen även om man säger upp medlemskapet minuten efter


signatur

//monster

1
Skriv svar