Premiär - FZ besöker Machine Games!

Robot
Premiär - FZ besöker Machine Games!

Vi pratar Wolfenstein 3D:s betydelse och hur man skapar bra action.

#machine-games, #starbreeze, #wolfenstein-the-new-colossus, #wolfenstein-the-new-order


Medlem

Tommy* ska ha mycket tack, för storyn var för mig det som var långt bäst med spelet och med en väldigt grafisk leverans som verkligen äcklade mig levererat av Andreas* så vart inlevelsen hög.

Men spelmekaniskt tycker jag inte det var något speciellt alls, det var OK men kan inte säga att jag fann varken level design eller gunplay inspirerande. Tror jag är en av dom extremt få som tycker det, då dom flesta prisar spelet om något för just gunplay.

Ska bli kul att få höra mer från dom, kanske vad som driver dom och vad dom själva spelar. Kändes ärligt och jordnära i vilket fall.

*självklart flera som utvecklar allt.

Medlem

Mera såna här grejer. En klasskompis från spelprogrammerings utbildningen jobbade på Machine Games på de 2 första wolf spelen.

Medlem

Kul att se besök hos olika utvecklare. Verkar vara hängivna gamers bakom studion. Ni skulle utmanat dem i en spontan Quake-match för att se om det fanns några dödliga skills.

Ambassadör
Xbox

Väldigt trevligt!


signatur

Jump in.

Skägg.
10 Chambers

Kul att ni gillar!


signatur
Medlem
Iterera, iterera, iterera...

signatur

autograph

Medlem

Trevligt initiativ att göra intervjuer med spelutvecklare, ser gärna mer sådant på FZ framöver.

Nya Wolfenstein är ett givet köp för min del, de tidigare alstren i serien från Machine Games har levererat. Riktigt kul spel med bra gameplay samt intressant story.

Medlem

Riktigt bra initiativ! Tack fz! Sånt här uppskattas!


signatur

Ryzen 7 5800x | Sapphire pulse rx 7800 xt | samsung 980 pro | Ps5 pro? |

Medlem

Sånt här är riktigt kul att se. Om ni kan så bör ni åka runt till olika indie-studios i det avlånga landet för att ställa frågor kring spel så som ni gjorde i den här videon. Tack för denna!

Medlem

Försök att göra översättning i undertexten. Tror det skulle kunna dra fin trafik.

Medlem

Riktigt bra! Ser fram emot nästa del!

Medlem

Skoj!


signatur

Nämen!

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av Maysay:

Försök att göra översättning i undertexten. Tror det skulle kunna dra fin trafik.

Vi har tänkt på det, svårt att hinna med bara!


signatur
Testpilot

Jättekul grej , gillar just det att kolla upp svenska studios och snack runt dessa och de spel de gör.

Det enda som var lite bökigt tyckte jag var att ljudet var ganska lågt på youtube klippet , brukar inte få öka volymen till max speciellt ofta annars.

Moderator | Testpilot

Kul och välgjort. Mer sådant!


signatur

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

Medlem

Fantastiskt roligt initiativ, det bästa sen skivat bröd. Lagom långt också när ni kör i avsnitt.

Skägg.
10 Chambers

Nästa avsnitt kommer i början av nästa vecka, och det tredje efter release.


signatur
Medlem

Riktigt bra som vanligt! Moar!

Skägg.
10 Chambers

Del två på tuben nu!


signatur
Medlem

Jättebra reportage, extremt mervärde med såna här insikter!

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av Lirona:

Jättebra reportage, extremt mervärde med såna här insikter!

Tack!


signatur
1
Skriv svar