Mass Effect: Andromeda nu på EA/Origin Access

Robot
Mass Effect: Andromeda nu på EA/Origin Access
Medlem

Tack, men nej tack. Det lockar mig inte.
Dessutom har jag redan de flesta av dessa spel, (på pc).


signatur

autograph

FM-guru
F.d. Sisyr

Eventuellt att jag testar det nu. Demot övertygade mig verkligen inte och något köp har det således inte blivit, men då jag redan prenumererar på Origin Access kan jag väl lika gärna testa det igen... Spelet har väl, som jag förstått det, fått rätt stora plåster sedan lanseringen?

Medlem

Jag har svårt att motivera mig själv att spela andromeda, trots att jag älskade me1-3


signatur

1: Intel Xeon W3680 @ 3.3Ghz - 48Gb DDR3 - GTX970 4Gb

Medlem

Ville verkligen tycka om Andromeda, men det var inte möjligt. Demot räckte mer än väl.


signatur

"It is by caffeine alone I set my mind in motion. It is by the beans of Java that thoughts acquire speed, the hands acquire shakes, the shakes become a warning. It is by caffeine alone I set my mind in motion."

Medlem

Mycket bra spel, särskilt efter animeringsfixarpatchen. Rekommenderas.


signatur

Skippy R.I.P. 17/7 2006

Medlem

Kommer testa Andromeda eftersom jag har EA A på Xbox.


signatur

Xbox Series X
Dolby Atmos 7.1.4 Home Cinema 104" screen

Medlem

@Sisyr: spelade igenom det för någon vecka sen och det var inga animationer som jag störde mig mer än små saker som händer i alla spel. Bra spel och i min mening ett bra mass effect.

Hoppas på en uppföljare

Medlem

@Jaxz: Uppföljare till Mass Effect: Andromeda kommer ej bli av. Det har de i princip sagt.

Medlem

@Shazam: Tyvärr är det så. Hoppas inte de går tillbaka till vintergatan i ett nytt mass effect eller ännu värre lägger spelet kring "first contact war".

1
Skriv svar