Men hörni, vi glömde samanfatta spelmånaden september (och augusti)

Robot
Men hörni, vi glömde samanfatta spelmånaden september (och augusti)

Därför får du två sköna illustrationer i en laddning!


Medlem

Jag måste protestera! Vänern och Vättern saknas ju på kartan ! Typiskt att Stockholmsfixeringen gör att ni totalt missar dessa vattendrag ute i resten av landet. Nu blev jag superduperkränkt! (skämtar förstås, ironisk )

Och jag vet inte ens vad Swoona betyder. Nåt säger mig att det inte finns med i den officiella ordlistan? Jag är mossig och hänger inte med...Ack!

Medlem

Trådlös katt eller trådad hund? Vad ska man satsa på?

Medlem
Skrivet av Banjo:

Jag måste protestera! Vänern och Vättern saknas ju på kartan ! Typiskt att Stockholmsfixeringen gör att ni totalt missar dessa vattendrag ute i resten av landet. Nu blev jag superduperkränkt! (skämtar förstås, ironisk )

Och jag vet inte ens vad Swoona betyder. Nåt säger mig att det inte finns med i den officiella ordlistan? Jag är mossig och hänger inte med...Ack!

Osäker på swoona men tror det har med engelska ordet "swoon" att göra vilket innebär att man svimmar på grund av känslor. Till exempel den stereotypiska bilden av att modern till en kvinna svimmar när hon meddelar att hon ska gifta sig eller är gravid. Eller som i detta fall då användarna får lite finare gräs

Medlem

Nerf Gun-hjärna


signatur

Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.

We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.

Medlem

Samanfatta :3

Medlem

Alltid lika kul!

Medlem

På tal om detta.. Fan... Vore fränt om ni skulle göra en rätt gedigen sammanfattning varje månaden, givetvis fyllt med innehållet ni levererat under månaden men också kanske lite extras och kanske en 'ledare' eller så? Så man får lite gamla PC Gamer tidningen-stuket på sammanfattningen.

Jag skulle uppskatta det som bara den iaf.


signatur

subterranean homesick alien

Medlem

Riktigt roligt

1
Skriv svar