Windows 10 får eget antifuskverktyg

Robot
Windows 10 får eget antifuskverktyg

Microsoft lockar utvecklarna till Windows Store med egen banhammer.

#fusk, #microsoft, #trueplay, #windows-store


Medlem

mspaint_skillz.bmp

Inaktiv

Kan vara bra att precis som Steams VAC att det påverkar flera spel om man blir tagen för fusk i ett(?)

Medlem

Hoppas aldrig windows store blir stort, varenda gång jag har behövt använda det så har det bara varit en massa problem

Medlem

@Morti: Rösta med plånboken

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av karatekex:

mspaint_skillz.bmp

=(


signatur
Medlem

Förstår inte hur microsoft kan koda operativsystem men inte en app store

Medlem

Tar säkert ett tag innan det blir bra. Tog ett tag innan deras brandvägg var helt ok också.

Medlem

Nice! Winstore är sjukt bra!

Medlem

@Morti: varför inte? De är bra att Steam får lite konkurrens. Steam ligger ju efter alla fusktillverkare som fan. Steam var ju inte heller så stabilt när det släpptes. Behövdes typ en månad för att fixa de värsta och år att fungera som de gör nu.

Medlem

Jag ger det inte lång tid innan några oskyldiga stackare blir bannade. Jag är fortsatt oerhört skeptisk till Windows egna "satsningar" på digitala affärer eller tjänster.

Man vill, men kan inte glömma Games för Windows Live. Windows Store har inte direkt varit något underbarn heller...


signatur

Nämen!

Medlem
Skrivet av Struggle:

Jag ger det inte lång tid innan några oskyldiga stackare blir bannade. Jag är fortsatt oerhört skeptisk till Windows egna "satsningar" på digitala affärer eller tjänster.

Man vill, men kan inte glömma Games för Windows Live. Windows Store har inte direkt varit något underbarn heller...

ja fan detta är löjligt, är upp till utvecklare till spel att fixa sånt, inte ska microsoft hålla på med det.

Medlem
Skrivet av SWEBarb:

ja fan detta är löjligt, är upp till utvecklare till spel att fixa sånt, inte ska microsoft hålla på med det.

Bättre om utvecklarna inte behöver fixa sånt... mer resurser dit det behövs istället. Dessutom är det valfritt.

1
Skriv svar