Fräcka Fredag #41 Patrick Söderlund krossar Star Wars-drömmar

Robot
Fräcka Fredag #41 Patrick Söderlund krossar Star Wars-drömmar

Denna gång med 100 % mer Jocke mot föregående vecka.

#ea, #patrick-söderlund, #total-war-warhammer-2, #visceral-games


Medlem

Wow, äntligen är jag med från början!

Medlem

signatur

Skin som den bruna prutten du engång var.

Medlem

Jag hörde fel om spellängden på BF2, jag tyckte du sa "bara 57 timmar, vilket är en liten besvikelse" och tänkte "Vad? Nu måste han skojja."

Kul avsnitt och roligt med en unboxing. Finns det fler varianter eller bara med Lizards?


signatur

Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.

We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.

Medlem

Hoppas ni kör på med detta, har ingen konstruktiv kritik mer än att det är förjävla bra och roligt. Ni agerar mer och mer naturligt för varje avsnitt!


signatur

Det blir bara mer och mer data...

Ambassadör
Xbox

Röstar också för en uppstart av Jocke-bois videoblogg!


signatur

Jump in.

Medlem

Nu vill jag inte vara sådan, men 100% mer än 0 är fortfarande 0

Medlem
Skrivet av conthox:

Jag hörde fel om spellängden på BF2, jag tyckte du sa "bara 57 timmar, vilket är en liten besvikelse" och tänkte "Vad? Nu måste han skojja."

Kul avsnitt och roligt med en unboxing. Finns det fler varianter eller bara med Lizards?

Jag tänkte också på det faktiskt. Jag förstod ju och hörde att han sa fem ti sju och inte femtiosju men det fanns läge för ett skämt där.

Medlem

Genomarbetat videomaterial är schysst, men det man får tänka på är att ni kanske hinner producera 3-4 texter på samma tid som det tar att spela in och klippa ett sånt program. Eller nåt.

Ni kanske kunde samarbeta med någon som frilansar med videoproduktion som tar betalt per timme, som kunde göra klippningen av råmaterialet (samt ev. lägga till grafik) så frigör ni mycket tid till att göra annat, som att skriva texter och kommentera i forumet. För när jag lyssnar på Calle får jag känslan av att det som tog överlägset mest tid med att träffa Machine Games var post production, inte själva inspelningen och den magiska resan till Uppsala. En person som är expert på videoproduktion (eller har några års erfarenhet) kanske tar ganska bra betalt per timme (som alla frilansande hantverkare kanske gör, även en snickare tar väl rätt mycket betalt per timme liksom. Rörmokare också kan jag tänka mig. Fast Mario kanske jobbar för en låg timkostnad eftersom han ständigt jagar mynt i sina spel ) men jobbar å andra sidan kanske snabbare. Fast sen gäller det ju att personen får bra instruktioner kring vad man bör behålla och vad som kan klippas bort.

Jag har inte hunnit kolla på första delen ännu. Jag får göra det ikväll.

Medlem

@Christoffer B: Skönt att någon annan än jag påpekade detta

tips bara lägg inte mobilen på bordet så där..det speglar sig i den och reflektionerna drar hela tiden ögonen till sig


signatur

New life, New hope

Skägg.
10 Chambers

signatur
Medlem
jättekul avsnitt!

jättekul avsnitt!

Medlem

Bra avsnitt +
Och gillade biten om EA och deras arbete i det "sluttande planet".

Törs knappt skriva det här men,
jag förstår att ni valt och kör discord, men lånar gärna ut och gör en kanal på min ts3 server för fredagspratet om ni tror det kunde fungera, dvs. då endast klient för er del.
Iofs. säkert stökigt, men vill ändå göra erbjudandet, om det kan vara något så droppa ett PM.

-cb99


signatur

Plånboken öppnas för: Titlar där pc-spelaren får ett likvärdigt utrymme som console-spelaren, aldrig till några console skulor. Dvs, där patch och dlc datum inte är senarelagda till pc, där specialutgåvor av spelet inte är strippade till pc eller där andra ”uppfostringsmetoder” används. Att man satsat på en trovärdig anti-fusk motor samt att utvecklaren har en bra ”anti-fusk attityd”. Aldrig för: 3xA P2W titlar.

1
Skriv svar