Yes! Vi är bättre än SweClockers på Quiz

Robot
Yes! Vi är bättre än SweClockers på Quiz

Idag är en bra dag. Den bästa av dagar.

#cobbola, #kontorslivet, #quiz, #sweclockers


Medlem

Gôtt mos äffsäta


signatur

Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.

We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.

Medlem

Hey, jag trodde ni och sweclockers var bästa vänner

Gnällkuk

Statistik utan hänvisning till svarskvoter är helt meningslös. Nu tvivlar jag inte på att FZ inte är bäst men den här pie-charten säger absolut noll


signatur

..:: trickeh2k ::..
Windows 11 Pro - Ryzen 7 7800X3D - ASUS TUF B650-PLUS - Kingston FURY Beast DDR5 64GB CL36 - MSI MAG A850GL - MSI RTX 4080 VENTUS 3X OC - Acer Predator XB271HU - ASUS VG248QE - QPAD MK-85 (MX-Brown)/Logitech G PRO Wireless - Samsung 960 EVO 250GB, Samsung EVO 860 500GB, SanDisk Ultra II 480GB, Crucial MX500 1TB, Kingston KC3000 2TB - Steelseries Arctic 5 - Cooler Master Masterbox TD500 Mesh V2

Medlem

FAKE NEWS! SAD.

Tyvärr måste jag erkänna att jag fick 4/10... jag är inte arg, bara besviken.

Medlem

Utan att ha underlag för det så gissar jag på att FZ har en högre medelålder på sina läsare än Sweclockers, och med ålder kommer kunskap/vishet/ryggont och därmed bättre resultat i quiz generellt

Medlem

FZ är alltså bättre än en sajt där majoriteten av användarna mer eller mindre ser konsoler som skräp och är fullständigt ointresserade av dem. Grattis, antar jag.


signatur

7800X3D • 4080S • 32GB • 2TB • 1440p 165Hz
7700X • 7800 XT • 32GB • 2TB • 1080p 144Hz
Android • PS2 • PS4 • Switch • Wii U

Medlem

Eller så är vi många som övade hos sweclockers innan vi gjorde quizen här


signatur

Gör inte idag vad du kan skjuta upp även imorgon.

Avstängd

Mogen titel på YouTube...

Ambassadör
Xbox

Haha...


signatur

Jump in.

Medlem
Skrivet av Schluug:

Utan att ha underlag för det så gissar jag på att FZ har en högre medelålder på sina läsare än Sweclockers, och med ålder kommer kunskap/vishet/ryggont och därmed bättre resultat i quiz generellt

Va, borde det inte vara tvärtom? Har alltid sett det som mer barnsligt att intressera sig för spel än hur en dator fungerar. Inte för att spel nödvändigtvis är barnsligt, men datorvetenskap ligger ändå längre ifrån.

Medlem
Skrivet av Schluug:

Utan att ha underlag för det så gissar jag på att FZ har en högre medelålder på sina läsare än Sweclockers, och med ålder kommer kunskap/vishet/ryggont och därmed bättre resultat i quiz generellt

Om man utgår ifrån nivån på diskussionerna skulle jag nog säga att det är ungefär samma ålder på båda sajterna. Jag är givetvis helt oskyldig i detta.


signatur

7800X3D • 4080S • 32GB • 2TB • 1440p 165Hz
7700X • 7800 XT • 32GB • 2TB • 1080p 144Hz
Android • PS2 • PS4 • Switch • Wii U

1
Skriv svar