Sabbatsåret hjälpte - Assassin's Creed Origins får högre betyg än Unity och Syndicate

Robot
Sabbatsåret hjälpte - Assassin's Creed Origins får högre betyg än Unity och Syndicate

Vem vill åka till Paris under brinnande revolution när det finns en varm öken?

#assassins-creed-origins, #betyg, #recension


Medlem

Trevligt att se. Måste dock påpeka att det snart är tre år sedan Unity släpptes


signatur

Processor: Intel Core i7 13700kf
Grafikkort: Palit GeForce RTX 4080 GameRock 16GB
RAM: 32 GB DDR5 6000mhz CL36
Högtalare: Sonos Arc, Sub Mini + 2 Sonos Era 300
VR: Meta Quest Pro + Link-kabel + bHaptics Tactsuit x16

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av marsson90:

Trevligt att se. Måste dock påpeka att det snart är tre år sedan Unity släpptes

Tiden. Den går fort!


signatur
Medlem

Borde det inte vara Syndicate ni jämför med? (76 på metacritic)

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av talavis:

Borde det inte vara Syndicate ni jämför med? (76 på metacritic)

Haha, hade helt förträngt det. La till siffrorna för det också.


signatur
Avstängd

User reviews > Critic reviews

Sry fz.

Medlem

Har inte GameSpot lyckats få till några annonser från spelet på sin sida eller har de ändrat inställning och ger recensenten rätt till sin egna bedömning.?


signatur

((( ....You Can Try and Live in Darkness, But You Will Never Shake the Light.... )))

==> NES,, Mega Drive,, N64,, PS2,, Xbox,, GameCube,, PS3,, PS4,, Wii U,, Xbox 0NE,, Steam,, Switch,, PS5 ==>
_____________________________________________________________________________________________________
|| Windows™ 10 Home || Cool Master® || Intel® Core i7 6700K @4.00Ghz || ASUS™ GeForce® GTX 1070 || Kingston© Hyper X Fury --32GB DDR4 @2133Mhz || GigaByte™ Z170 Gaming k3 || EVGA™ 600W || KiOXiA® Exceria 420Gb SSD || Seagate™ Barracuda 2TB HDD || ROCCAT™ Tyon --Laser || Logitec™ G710 || ASUS™ VG248 LCD 24" 1080p @144Hz || Bahnhof™ 250 Mbit --Fiber || OpenVPN™ + WireGuard™ ||

Medlem

@EXPLICIT: Varför inte både och?

Fattar inte hur Syndicate kunde få bättre betyg än Unity.

Måste ha mycket att göra med prestanda problemen Unity hade.
För gameplay mässigt kändes syndicate riktigt kasst tycker jag


signatur

If the left one isn´t right, right is the only one left, right?

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av EXPLICIT:

User reviews > Critic reviews

Sry fz.

Tycker båda har sina för- och nackdelar. User reviews har större data att gå efter, samtidigt så blir det bra skevt när det review bombas för att en utvecklare sagt något dumt på Twitter.


signatur
Medlem
Skrivet av EXPLICIT:

User reviews > Critic reviews

Trams! litar inte ett skit på reviewbombare och nötter med konfirmeringsbias.

Medlem
Skrivet av EXPLICIT:

User reviews > Critic reviews

Sry fz.

Haha, really?? Fan boys sätter 10, haters sätter 0 trots att de inte spelat spelet.

Har man hårda regler på att man endast kan reviewa om man spelat x antal timmar så fine, annars är det totalt opålitligt.

Medlem

Håller på att ladda ner spelet just nu. Bara 7 timmar kvar tills jag kan spela. Och 29 timmar tills jag har fått ner spelet. HÄRLIGT ATT BO PÅ LANDET!!


signatur

PSN: MrOakenborn

Medlem
Skrivet av Oakenborn:

Håller på att ladda ner spelet just nu. Bara 7 timmar kvar tills jag kan spela. Och 29 timmar tills jag har fått ner spelet. HÄRLIGT ATT BO PÅ LANDET!!

För att få det att kännas ännu bättre så tog det inte lång tid med en 1000 Mbit lina


signatur

Case: Silverstone Alta F1 PSU: Corsair HX1200 Cablemod MB: Asus ROG Z790 Maximus Hero CPU: i9 13900K Cooler: Arctic Liquid Freezer II 360 Memory: Kingston 32GB DDR5 6400MHz CL32 FURY Renegade GFX: Palit RTX 4090 Gamerock OC HDD: Samsung 990 Pro 2 TB / 2 x Samsung 860 Pro 4 TB Monitors: Alienware AW3423DW QD-OLED + XB271HU T-Board: Logitech G915 Mouse: Logitech G502 Lightspeed Headset: Steelseries Pro Wireless Speakers: Harman Kardon GLA-55 Consoles: Playstation 5 / Xbox Series X

Medlem
Skrivet av SgtBlack:

För att få det att kännas ännu bättre så tog det inte lång tid med en 1000 Mbit lina

KUL FÖR DIG!! (inte något avundsjuk eller bitter, nej då)


signatur

PSN: MrOakenborn

Skrivet av Oakenborn:

Håller på att ladda ner spelet just nu. Bara 7 timmar kvar tills jag kan spela. Och 29 timmar tills jag har fått ner spelet. HÄRLIGT ATT BO PÅ LANDET!!

Pre loadade redan i tisdags


signatur

If the left one isn´t right, right is the only one left, right?

Avstängd
Skrivet av MaxWarp:

Trams! litar inte ett skit på reviewbombare och nötter med konfirmeringsbias.

Nää visst, men köpta recensenter litar du på helt.

Medlem
Skrivet av B-B-B-Banänäbrääken:

Pre loadade redan i tisdags

Jag började i Tisdags. Har snart fått ner 32gb av dryga 46. Känns som telia sänkt hastigheten sen dom började gräva ner fiber i bygden


signatur

PSN: MrOakenborn

Medlem

Eftersom de för tillfället gräver fiber i centrala Sundsvall så lever man för tillfället på 10-30 mbit Telia ADSL. Får ut 15-17 mbit på sin höjd. Som för 10-15 år sen typ.

Lyckligtvis är jag en förutseende person som förköpte samtliga i tid och preloadade nu i dagarna.
AC:O och Wolfenstein II och Destiny 2. Tyvärr hade jag egentligen velat inkludera Super Mario: Odyssey i skaran av lyckliga spel, som har en sån fantastisk användare MEN fritiden (Och flexning) har sina begränsningar tack vare såna där djävulskap som jobb, familj, dygder och ansvar.

Medlem
1
Skriv svar