Vi vill ha dig till Fragzone-klanen i Destiny 2!

Robot
Vi vill ha dig till Fragzone-klanen i Destiny 2!

Gå med nu för att snacka strunt i Discord eller köra raids.

#destiny-2


Gnällkuk

Att vara med i en stor eller större klan leder tydligen till grava stutterproblem för många, så jag avvaktar nog med att joina klanen.


signatur

..:: trickeh2k ::..
Windows 11 Pro - Ryzen 7 7800X3D - ASUS TUF B650-PLUS - Kingston FURY Beast DDR5 64GB CL36 - MSI MAG A850GL - MSI RTX 4080 VENTUS 3X OC - Acer Predator XB271HU - ASUS VG248QE - QPAD MK-85 (MX-Brown)/Logitech G PRO Wireless - Samsung 960 EVO 250GB, Samsung EVO 860 500GB, SanDisk Ultra II 480GB, Crucial MX500 1TB, Kingston KC3000 2TB - Steelseries Arctic 5 - Cooler Master Masterbox TD500 Mesh V2

Medlem

Jag är på! Heter "Drenkard" i spelet

Medlem

Nu är frågan, är den bättre än SweC-klanen?


signatur

|| Intel 8700K || Asus RTX 4070 TI Super TUF || Samsung 750 EVO 500GB & Kingston A2000 1TB & Samsung 960 EVO 250GB || Corsair RM 850x || Antec P183 || Asus G-Sync RoG Swift PG279Q || Dell XPS 15 || Thinkpad X220

The Force is like Duct Tape, it has a light side, a dark side, and holds the universe together.

Medlem

Hur aktiv är aktiv? Inte jätteaktiv än, mest lallat omkring och spelar en massa annat vid sidan om.

Skribent
Skrivet av Dunder:

Nu är frågan, är den bättre än SweC-klanen?

Det är målet!

Skrivet av Blackwolfe:

Hur aktiv är aktiv? Inte jätteaktiv än, mest lallat omkring och spelar en massa annat vid sidan om.

Hoppa med så får du avgöra själv! Men vore ju såklart tritst att bara ha en massa medlemmar som loggar in en gång i månaden.


signatur

Skribent på FZ och allmänt olycklig.

Medlem

@erikcedervall:

SÅ dåligt lär jag ju inte spela iaf, haha.

Skickade iallafall en join request.

Medlem

Skicka iväg en ansökan ja!

Skribent
Skrivet av metro swe:

Skicka iväg en ansökan ja!

Perfekt! Bara bjuda in vänner och dylikt Har fixat så att ansökan är öppen och blir mer selektiv när den börjar fyllas.


signatur

Skribent på FZ och allmänt olycklig.

Medlem

Sen på bollen här, men finns det någon FZ klan till ps4?

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av Dunder:

Nu är frågan, är den bättre än SweC-klanen?

Såklart!


signatur
Medlem

Fps på pc är ku såååå 2004

Medlem

270 power med midas multi tool, ses i crucible boys

Medlem

Är det någon som vill ge sig på Nightfall Weekly? Jag är Power 269 och ser helst att ni är runt där oxo så det inte blir för svårt! Adda Dust0Bomb#2778 på Bnet

Medlem

När jag köper det, så hoppar jag in direkt.

Medlem

Någon som vill köra Nightfall ikväll? Är Power 272.
Lägg till Dust0Bomb#2778 på Bnet.

Medlem

Eran klan är död, ATM ända aktiva inne.

Medlem

@Carl Johansson-Sundelius: Tjaba, jag skulle vilja raida med likasinnade folk men klanen är just nu full. Finns det några andra gossar här på forumet som är sugna att spela utanför klanen, i sånt fall, adda mig gärna på

Kopfweh#21324

mvh

Martin

Skägg.
10 Chambers

@DJMar: Tjo! Sök på Destiny hör på sajten så hittar du flera trådar om klaner som söker folk


signatur
1
Skriv svar