Helgdiskussion: Vad spelar du i helgen?

Robot
Helgdiskussion: Vad spelar du i helgen?

Med några av höstens tyngsta släpp i veckan är helgsnackisen given.

#assassins-creed-origins, #mario-odyssey, #wolfenstein-ii


Medlem

Wolfenstein II och när det är klarat, Super Mario 3D World.

Bra balans känner jag. Brukar blanda spel på det viset för då blir jag aldrig för duktig på någon genre, utan hinner bli lite ovan mellan spelen. Ger mig mer utmaning. 😊


signatur

Nämen!

Medlem

Rocket League.

Medlem
Medlem

Zelda - Breath of the wild. Mario får bli en julklapp till mig själv, skönt att ha när de snöar ute.

Medlem

Kör en Final Fantasy-helg.
WoFF och Crisis Core.
Såg att min PSP låg i ett hörn och blev otroligt sugen på lite halv-retro handhållet.
WoFF blir också handhållet på Vitan.

Inaktiv

Eftersom det är releasehelg för Destiny 2 så är man i full gång med det. Jagar Legendarys och Exotics för fullt samt ska försöka hitta någon klan.

EDIT: Det är extra trevligt med den nya setupen

Medlem

Mario Odyssey, och när det är avklarat (förmodligen senare idag) så blir det Wolfenstein.

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av anon_319742:

Eftersom det är releasehelg för Destiny 2 så är man i full gång med det. Jagar Legendarys och Exotics för fullt samt ska försöka hitta någon klan.

https://www.fz.se/nyhet/274753-vi-vill-ha-dig-till-fragzone-k...


signatur
Medlem

Fortnite "fortnitemares" event, när man låter "phat loot" ta över ens liv. Förvånansvärt bra event för en gångs skull. Så blir det väl att försöka jaga Overwatch skins in i det sista också.

Medlem

Eftersom det är torka på bra spel så blir det nog en trevlig session av Warhammer 40k Dawn of war Ultimate Apocalypse.

Medlem
Skrivet av anon_319742:

Eftersom det är releasehelg för Destiny 2 så är man i full gång med det. Jagar Legendarys och Exotics för fullt samt ska försöka hitta någon klan.

EDIT: Det är extra trevligt med den nya setupen
https://i.imgur.com/AkwGDwN.jpg

*fap fap fap*

Medlem

I helgen blir det : Total war:Warhammer 2, samt månadens ps+ titlar. Sen köpte tjejen Outlast 2 som hon tänkte försöka spela, detta ska bli riktigt roligt att se!

Lär bli mest "Everspace" i helgen med expansionen "encounters" som just släpptes i veckan. Sen så köpte jag "Layers of Fear", "Tower of Time", "Detention" och "Near Death" på halloween rean, så jag lär nog testa någon av dom också.

Medlem

Assassins Creed Origins och Destiny 2 på PC

Medlem

Super Mario Odyssey och Zelda: Breath of The Wild.

Medlem

Komptober is here...
Fy fan vad jag har betat av spel i ett omänskligt tempo sen i September, känns det som.
Divinity II : OS , Shadow of War, Total War: Warhammer II och nu i helgen Destiny 2, SM:O, Wolfenstein II, Assassins Creed: Origins xD Är dock inte "klar" med alla, bara South Park och Shadow of War. Men jag har lirat mycket av allt utom Super Mario: Odyssey, som jag inte ens hunnit pröva än.

Typiskt att man ska vara svältfödd hela sommaren, fram tills ALLA spel kmr samtidigt

Medlem

Tomb Raider på PS4.

Medlem

Super Mario Odyssey och Breath of the Wild. Var mitt i BOTW nu när Odyssey släpptes och både är så vansinnigt bra att jag växlar emellan!

Medlem

destiny 2 PC all teh way

Medlem

Om jag varit hemma hade det blivit Fallout 4, eventuellt The Forest.

Medlem

Blev klar med South Park idag. Får se om jag köper Wolfenstein.

Medlem

Har helt fastnat i någon form av jrpg-läge de senaste månaderna där jag lagt nyare spel på is medans jag istället spelar igenom gamla (och en del halv-nya) jrpgs.

I helgen blir det Ar Tonelico och eventuellt, om jag blir klar med det, Ar Tonelico 2

Medlem

80 % Wolfenstein, 20 % PUBG.

Medlem

FIFA 18 hela veckan! Halva säsongen i Allsvenskan spelad, halva kvar. Laget i toppen av tabellen så klart

Lite otippat att jag skulle spela FIFA den här helgen faktiskt. Jag tog en paus i Destiny 2, passade då på och spelade igenom Hob (toppenspel, rekommenderas varmt om du gillar plattformar och pussel), sedan testade jag FIFA 18-demot och fastnade direkt. Så nu är det fotboll på PS4 Pro för fulla muggar.

Medlem

World of Tanks, Divinity: Original Sin 2 och en massa Oculus Rift lir


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem

Lotto. 6,500,000 € i potten. Sen blir det kanske någon runda SWBF, BO3. BF1 och Titanfall 2.

Ambassadör
Xbox
Skrivet av ohGr:

Bingolotto

Va, jag trodde inte Star Wars Battlefront 2 var släppt än?


signatur

Jump in.

Medlem

Battlefield 4. Är i en period där jag bara vill panga och inte läsa Story.
Battlefield 1 känns som jag spelat sönder lite. Tillbaks till 4:an.

Medlem

Tower!3D Pro, Final Fantasy XIV och en liten skvätt SimAirport

12
Skriv svar