Snart i ett Battlegrounds nära dig – klättra och hoppa genom fönster

Robot
Snart i ett Battlegrounds nära dig – klättra och hoppa genom fönster

Släpps nästa vecka på spelets testservrar.

#playerunknowns-battlegrounds, #pubg-corp


Medlem

Cool. Kommer förändra spelet lite grann.

Medlem

Ska bli kul att se alla hus campers klaga på forum om hur det förstör spelet xD


signatur

always use the nubs for cover

Ambassadör
Xbox

Som vi har längtat!


signatur

Jump in.

Medlem

Största problemet med spelet är dock att det oftast tar alldeles för många kulor att stoppa motspelare. Hade det varit mer realistisk och man dog på 1-3 träffar och med mindre tillgänglig ammunition så hade det blivit ett annat spel med mera spänning.

Medlem
Skrivet av skogsvilden:

Största problemet med spelet är dock att det oftast tar alldeles för många kulor att stoppa motspelare. Hade det varit mer realistisk och man dog på 1-3 träffar och med mindre tillgänglig ammunition så hade det blivit ett annat spel med mera spänning.

Dock så är det inte kul om spel är för realistiska, inte sant?

Inaktiv

Blir trevligt! Har hoppat genom fönster ett tag nu dock

Medlem
Skrivet av skogsvilden:

Största problemet med spelet är dock att det oftast tar alldeles för många kulor att stoppa motspelare. Hade det varit mer realistisk och man dog på 1-3 träffar och med mindre tillgänglig ammunition så hade det blivit ett annat spel med mera spänning.

Spelar du Solo eller med flera spelare? Jag kör nästan uteslutande Duo, men de få gånger jag kör solo tycker jag det mycket lättare att döda andra än jämfört med Duo. Min kompis som jag kör med har samma inställning att det känns som folk dör mycket lättare i solo.

Medlem
Skrivet av skogsvilden:

Största problemet med spelet är dock att det oftast tar alldeles för många kulor att stoppa motspelare. Hade det varit mer realistisk och man dog på 1-3 träffar och med mindre tillgänglig ammunition så hade det blivit ett annat spel med mera spänning.

Håller inte med. Då skulle det inte finnas utrymme för en spelare att klara sig. Spelet har redan ett system, det är upp till spelaren att skjuta fienderna i huvudet eller kroppen. Om du väljer att skjuta i huvudet så kan det gå på 1-3 träffar. Jag har inget emot ett "hardcore mode", men spelet har en bra balans nu tycker jag, för det krävs skicklighet och erfarenhet om du ska komma undan levande om du blir beskjuten av en skicklig spelare. Jag tycker detta system är rättvist då spelet tvingar ut spelare att röra på sig, och så kan inte alla kampare få det så lätt. Samt att västarna skulle tappa sitt syfte om man dog lättare.

Medlem
Skrivet av nils45:

Håller inte med. Då skulle det inte finnas utrymme för en spelare att klara sig. Spelet har redan ett system, det är upp till spelaren att skjuta fienderna i huvudet eller kroppen. Om du väljer att skjuta i huvudet så kan det gå på 1-3 träffar. Jag har inget emot ett "hardcore mode", men spelet har en bra balans nu tycker jag, för det krävs skicklighet och erfarenhet om du ska komma undan levande om du blir beskjuten av en skicklig spelare. Jag tycker detta system är rättvist då spelet tvingar ut spelare att röra på sig, och så kan inte alla kampare få det så lätt. Samt att västarna skulle tappa sitt syfte om man dog lättare.

Vem behöver västar när man har stekpannor?

Medlem

På tiden, vet inte hur många gånger man stått som en skadeskjuten sköldpadda och desperat försökt hoppa över en mur som är 30 cm hög

1
Skriv svar