The Last of Us Part II presenteras med brutal trailer

Robot
The Last of Us Part II presenteras med brutal trailer

Hur många hinner dö på fyra minuter?

#the-last-of-us-part-II


Avstängd

Är alltså inte samma folk det handlar om? Nu har jag inte spelat klart 1:an än.


signatur

PS5 och inget annat.

Medlem
Medlem

Bästa trailer jag sett

Medlem

Snudd på obehagligt övervåld där men det här kommer bli så bra!

Skrivet av AndyZedd:

Bästa trailer jag sett

Tänkte precis samma

Har inte spelat första men är det lill tjejen som vuxit upp och var hon i snaran?


signatur

If the left one isn´t right, right is the only one left, right?

Medlem

Gud, jag var nära att titta bort den där delen med hammaren. Otroligt brutalt.


signatur

Nämen!

Medlem
Skrivet av B-B-B-Banänäbrääken:

Tänkte precis samma

Har inte spelat första men är det lill tjejen som vuxit upp och var hon i snaran?

Nä, det var inte hon Detta var helt nya karaktärer.

Medlem

Kommer bli galet bra! Synd att det inte kommer till samtliga plattformar, så betydligt fler får möjlighet att spela. Jag vet att det är en Sony-produkt, men önska går väl ändå? Visst går det att köpa flera konsoler, men inte alla som har ekonomi till det.

Medlem
Medlem

@mh76: om några år kan man nog få en beggad ps4 till riktigt bra pris, så då lär det finnas en hel del exlusiva spel man får för billig peng.

Själv blir det dag1 och sambon får finna sig i att jag sitter i källaren varje kväll i 2-3 veckor

KoP
Medlem

Gött! Givet köp! Men ge oss ett release datum asap.

FM-guru
F.d. Sisyr

Rätt tradig och intetsägande trailer. Ett köp lär det bli, dock, om inte Naughty Dog mot förmodan tappar bollen, så att säga.

Avstängd

Jag skulle verkligen passat in i en reactions klipp på Youtube, hela munnen öppnades sig och jag stod med den minen ända fram tills trailern tog slut.

Medlem

@TheConsul: Ja dag 1 definitivt. Första last of us är det bästa som någonsin gjorts. Du får bjuda din sambo på en utlandsresa i 3 veckor :).

Medlem

Gud så tråkig trailer.
Det här blir allt mer en vana från spelutvecklare. släpp en massa cutscenes och nada gameplay.

Ser fram emot detta spel men inte pga denna trailer utan för jag gillade ettan så sjukt mycket och vill tillbaka till världen de skapade en gång till.


signatur

Det finns bara tre grupper av människor i världen.
De som kan matte och de som inte kan det.

Medlem
Skrivet av SunShine:

Gud så tråkig trailer.
Det här blir allt mer en vana från spelutvecklare. släpp en massa cutscenes och nada gameplay.

Ser fram emot detta spel men inte pga denna trailer utan för jag gillade ettan så sjukt mycket och vill tillbaka till världen de skapade en gång till.

Älskade trailern, men precis som du säger så har det väldigt lite med spelet att göra. Dock är såna här trailers endast för att bygga upp hype. Gameplay trailers kommer det också. Kommer köpa spelet oavsett, 1:an är nog det bästa spelet jag spelat.

Medlem
Skrivet av ClockWise:

Älskade trailern, men precis som du säger så har det väldigt lite med spelet att göra. Dock är såna här trailers endast för att bygga upp hype. Gameplay trailers kommer det också. Kommer köpa spelet oavsett, 1:an är nog det bästa spelet jag spelat.

Ja ettan var ett ruggigt bra äventyr. Mitt problem med sådana här trailers är att snart alla gör det och grafik är inget som direkt imponerar på mig längre. Spel ser generellt grymt bra ut nu för tiden. Det är därför jag hellre ser lite hur spelet ter sig när man får spela istället.


signatur

Det finns bara tre grupper av människor i världen.
De som kan matte och de som inte kan det.

Skägg.
10 Chambers

"May contain content inappropriate for children"

Check!


signatur
Medlem

@SunShine: Fast i spel som ex. TLOU 2 så vet vi mest troligt hur gameplay kommer fungera rent generellt. Vi har även sett första spelet remastered + Uncharted 4 så vi vet att detta till största sannolikhet kommer vara ett snyggt spel grafiskt. Jag gillar denna typ av trailer då dessa spel bygger på story/stämmning och att bygga upp en stämning inför släpp tycker jag helt klart är rätt. Skillnad mot ex. Battlefield/Doom etc där gameplay är generellt mer i fokus än det tidigare nämnt.

Jag kommer nog själv inte titta på "gameplay trailer" när den väl kommer utan litar på att de gör ett bra spel. Hoppas vidare att multiplayer delen kommer vara lika rolig som i första spelet.

Medlem

@B-B-B-Banänäbrääken: Ellies mamma...utan tvekan.


signatur

"High life on low budget"

Medlem

@ClockWise: fast trailern har allt med spelet att göra. Det är Ellies mamma i snaran.
Dem hintar alltså om att vi kommer få se/spels vad som ledde upp till förra spelets story med Ellie och Joel.

Den första trailern visar Ellie spelandes på gitarr och säger till Joel att hon ska döda alla.
TLOU2 handlar om hat och vedergällning


signatur

"High life on low budget"

Medlem
Skrivet av Carl Johansson-Sundelius:

"May contain content inappropriate for children"

Check!

Det var nästan så att man fick lite fantomsmärtor här och där av att titta på den trailern.

Medlem
Skrivet av Carl Johansson-Sundelius:

"May contain content inappropriate for children"

Check!

Jag skulle nog säga såhär: Understatement of the year!


signatur

Time flies like the wind
Fruit flies like bananas

Medlem

@bent toe: Coolt! Visste inte vilka karaktärerna var

Medlem
Skrivet av TheConsul:

@SunShine: Fast i spel som ex. TLOU 2 så vet vi mest troligt hur gameplay kommer fungera rent generellt. Vi har även sett första spelet remastered + Uncharted 4 så vi vet att detta till största sannolikhet kommer vara ett snyggt spel grafiskt. Jag gillar denna typ av trailer då dessa spel bygger på story/stämmning och att bygga upp en stämning inför släpp tycker jag helt klart är rätt. Skillnad mot ex. Battlefield/Doom etc där gameplay är generellt mer i fokus än det tidigare nämnt.

Jag kommer nog själv inte titta på "gameplay trailer" när den väl kommer utan litar på att de gör ett bra spel. Hoppas vidare att multiplayer delen kommer vara lika rolig som i första spelet.

Absolut men det är ändå hur spelet ser ut när man spelar som intresserar mig i första hand. Hur ser striderna ut i detta? Kommer de bejaka hur det var i första eller blir det här större fighter ex.
Har de lagt in några nya tricks up the sleeve.

haha ja, doom har knappt några cutscenes så det hade varit svårt o ens visa om de ville


signatur

Det finns bara tre grupper av människor i världen.
De som kan matte och de som inte kan det.

Medlem

fyfan grym trailer som fan, får gåshud.. måste nog klara det första snart

Medlem

Helt okej trailer, sa mig inte så mycket egentligen även om den var imponerande.
Den förra däremot är den bästa som jag sett.

Medlem

@Wille_3: men den förra (första vid pax 2016) var ju otroligt intetsägande och det enda man egentligen fick veta att Ellie är svinförbannad och att Joel är vid hennes sida.

I och med den här trailern och den korta intervjun med Neil så fick man mer kött på benen


signatur

"High life on low budget"

Medlem
Skrivet av bent toe:

@Wille_3: men den förra (första vid pax 2016) var ju otroligt intetsägande och det enda man egentligen fick veta att Ellie är svinförbannad och att Joel är vid hennes sida.

I och med den här trailern och den korta intervjun med Neil så fick man mer kött på benen

Ah missade intervjun. Tack!

1
Skriv svar