Hoth dyker upp i The Old Republic

Robot
AW8
Medlem
Hoth dyker upp i The Old Republic

Ännu mer information om Hoth finns att hämta på den officiella hemsidan:
http://www.swtor.com/


signatur

PC gamer 'til I die.

Medlem

"Hoth? Shouldn´t it be called Coldth"


signatur

I saw this wino, he was eating grapes. I was like, "Dude, you have to wait". - Mitch Hedberg

Medlem
Inaktiv
Medlem
Skrivet av Hannu87:

Cimmeria?

Så du menar att George Lucas igentligen gjorde en Sci-fi version av Conan barbaren då han gjorde Star Wars filmerna?


signatur

I got a Goldenshower.

Inaktiv

Ugh. . . Passar verkligen inte in!

Jag ttycker personligen är OT (Original Trilogy) planeterna är för nya.


signatur

The Sith Lords Restored Content Mod (TSLRCM) 1.8: http://deadlystream.com/forum/files/file/197-tsl-restored-con...

Medlem
Skrivet av Hardboiled15:
Skrivet av Hannu87:

Cimmeria?

Så du menar att George Lucas igentligen gjorde en Sci-fi version av Conan barbaren då han gjorde Star Wars filmerna?

vad är star wars?

Medlem
Skrivet av Tpiom:

Ugh. . . Passar verkligen inte in!

Jag ttycker personligen är OT (Original Trilogy) planeterna är för nya.

eh...för Nya?? Planet som planet ju...det är knappast så att planeten bara fanns just under Empire Strikes back


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem
Skrivet av Hannu87:
Skrivet av Hardboiled15:
Skrivet av Hannu87:

Cimmeria?

Så du menar att George Lucas igentligen gjorde en Sci-fi version av Conan barbaren då han gjorde Star Wars filmerna?

vad är star wars?

Om du inte har något intresse i SW eller The Old Republic utan bara är här för att spamma..så tycker jag nog du ska lämna direkt.


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Inaktiv
Skrivet av Ankh:
Skrivet av Tpiom:

Ugh. . . Passar verkligen inte in!

Jag ttycker personligen är OT (Original Trilogy) planeterna är för nya.

eh...för Nya?? Planet som planet ju...det är knappast så att planeten bara fanns just under Empire Strikes back

Självklart finns planeten men kunskapen om existensen borde inte finnas kring denna tid.

Och att återanvända planeter tycker jag är fult. Jag skulle hellre vilja (om jag skulle spela detta) besöka helt nya planeter, en eller två är väll okej att veta om. Just nu finns ju flera stycken.

Dem säger ju i Ep5 också: "The Hoth system is supposed to be devoided of human life."

Fast, det är kanske därför jag föredrar WoW - då man är tvungen att komma på nya saker.


signatur

The Sith Lords Restored Content Mod (TSLRCM) 1.8: http://deadlystream.com/forum/files/file/197-tsl-restored-con...

Medlem

Meh, vad finns det att göra på Hoth egentligen förutom att skotta?

Nice, lite gamla Imperial Walkers som ligger och rostar i snön hade inte varit fel.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

Nog för att de är kallt på Hoth men det är inte livlöst:P

Och varför ska man hitta på nya saker hela tiden för? Varför kan man inte använda sig av de man redan har?


signatur

"I believe whatever doesn't kill you, simply makes you... stranger." Jokern

Medlem

Fy fan vad jag längtar alltså, TOP kommer definitivt göra så att WoW tappar spelare, hoppas nästan på att TOP blir större, ärligt talat.

PS: Är det någon som vet när BETAN ska släppas?


signatur

I'm having noobs for breakfast

Medlem
Skrivet av Trollafett:

"Hoth? Shouldn´t it be called Coldth"

Hahaha


signatur

I'm having noobs for breakfast

Medlem

GE MIG SWTOR!

Medlem
Skrivet av walter_iego:

Nice, lite gamla Imperial Walkers som ligger och rostar i snön hade inte varit fel.

Har du ens läst vilken tidsera spelet är?


signatur

Don't tell me i got no life, im a gamer, i got millions.

Medlem
Skrivet av Tpiom:
Skrivet av Ankh:
Skrivet av Tpiom:

Ugh. . . Passar verkligen inte in!

Jag ttycker personligen är OT (Original Trilogy) planeterna är för nya.

eh...för Nya?? Planet som planet ju...det är knappast så att planeten bara fanns just under Empire Strikes back

Självklart finns planeten men kunskapen om existensen borde inte finnas kring denna tid.

Och att återanvända planeter tycker jag är fult. Jag skulle hellre vilja (om jag skulle spela detta) besöka helt nya planeter, en eller två är väll okej att veta om. Just nu finns ju flera stycken.

Dem säger ju i Ep5 också: "The Hoth system is supposed to be devoided of human life."

Fast, det är kanske därför jag föredrar WoW - då man är tvungen att komma på nya saker.

Kunskapen om dess existens kan mycket väl finnas - men jag förstår hur du menar.

Sen kommer de på tonvis med nya saker hela tiden till SW.

Skrivet av Darkst@r:

Meh, vad finns det att göra på Hoth egentligen förutom att skotta?

HAHAHA!


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem
Skrivet av walter_iego:

Nice, lite gamla Imperial Walkers som ligger och rostar i snön hade inte varit fel.


signatur

Besök Patch Is Online för väldigt svala spelrecensioner.

Medlem
Skrivet av Boomer:
Skrivet av walter_iego:

Nice, lite gamla Imperial Walkers som ligger och rostar i snön hade inte varit fel.

http://img541.imageshack.us/img541/585/1805.jpg

Hahaha nice


signatur

I'm having noobs for breakfast

Medlem
Skrivet av Darkst@r:

Meh, vad finns det att göra på Hoth egentligen förutom att skotta?

Åka skidor! Finns förhoppningsvis en skid-by där alla trötta jedi kan komma för att slappna av!

Medlem
Skrivet av Tpiom:
Skrivet av Ankh:
Skrivet av Tpiom:

Ugh. . . Passar verkligen inte in!

Jag ttycker personligen är OT (Original Trilogy) planeterna är för nya.

eh...för Nya?? Planet som planet ju...det är knappast så att planeten bara fanns just under Empire Strikes back

Självklart finns planeten men kunskapen om existensen borde inte finnas kring denna tid.

Och att återanvända planeter tycker jag är fult. Jag skulle hellre vilja (om jag skulle spela detta) besöka helt nya planeter, en eller två är väll okej att veta om. Just nu finns ju flera stycken.

Dem säger ju i Ep5 också: "The Hoth system is supposed to be devoided of human life."

Fast, det är kanske därför jag föredrar WoW - då man är tvungen att komma på nya saker.

Tycker att det är bättre att de återanvänder planeter ifrån filmerna istället för att göra nya planeter som man inte ens har hört talas om i varken spelen, böckerna eller filmerna.


signatur

////Mr.Waterboy
Frukta inte vapnet, frukta bossen som använder det.

Medlem
Skrivet av Hardboiled15:
Skrivet av Hannu87:

Cimmeria?

Så du menar att George Lucas igentligen gjorde en Sci-fi version av Conan barbaren då han gjorde Star Wars filmerna?

Star Wars är inte Sci-fi, det är en saga.


signatur

Welcome to the Manglerdome

Medlem
Skrivet av warh0g:
Skrivet av Hardboiled15:
Skrivet av Hannu87:

Cimmeria?

Så du menar att George Lucas igentligen gjorde en Sci-fi version av Conan barbaren då han gjorde Star Wars filmerna?

Star Wars är inte Sci-fi, det är en saga.

Inte Sci-fi vet du vad Sci-fi står för igentligen läs och lär http://sv.wikipedia.org/wiki/Science_fiction
Sci-fi är ju exat vad Star wars står för sen att det är en saga är en helt annan femma.

Medlem
Skrivet av warh0g:
Skrivet av Hardboiled15:
Skrivet av Hannu87:

Cimmeria?

Så du menar att George Lucas igentligen gjorde en Sci-fi version av Conan barbaren då han gjorde Star Wars filmerna?

Star Wars är inte Sci-fi, det är en saga.

Du skämtar va? Inte Sci-fi? lolz, Star wars är nog filmen/spelet som gav Sci-fi en mening!


signatur

I'm having noobs for breakfast

Medlem

Ingen överraskning att Hoth är med


signatur

Game long and prosper

AW8
Medlem

Star Wars är Science Fiction Fantasy.


signatur

PC gamer 'til I die.

Medlem
Skrivet av Darkst@r:

Meh, vad finns det att göra på Hoth egentligen förutom att skotta?

Hehe! Kanske kela med den söta yetin?


signatur

Friskyttarna.eu | Ditt ljus i MMO-mörkret

Medlem

Det här spelet har presenterat 1600 voice-overs i storyn och en massa Star Wars
godis men innehållet i spelet verkar rätt tamt för att vara ett MMO och troligtvis inget
för oss som spelade SWG pre-cu tyvärr men så var vi inte 11 miljoner heller. :S

12
Skriv svar