Recension – Assassin's Creed Origins

Medlem

Ni borde lägga till detta som PSA i recensionen eller göra en ny nyhet.

Assassins Creed Origin DRM Hammers Gamers' CPUs


signatur

"Wonderful! Time for a celebration... Cheese for everyone!"
"Epic is shit, change my mind"

Medlem

@bopp: lite sent svar nu, såg inte ditt inlägg förrän nu, du har helt rätt i det du skriver, men det problem jag har med det är att man valt att göra serien till open world men inte låter spelaren ha friheten som brukar komma med den sortens spel, jag hatar att bli desynkroniserad i tid och otid när jag egentligen vill göra nåt annat, sen brukar nutidsdelen vara så ointressant spelmässigt enligt mig. Idén är god men utförandet sämre. Förstår självklart att alla inte håller med men det är mina tankar o åsikter i ämnet

Skrivet av Godofcheese:

Ni borde lägga till detta som PSA i recensionen eller göra en ny nyhet.

Assassins Creed Origin DRM Hammers Gamers' CPUs

Betyder det att den crackade versionen kommer flyta bättre med mer CPU över!?!


signatur

If the left one isn´t right, right is the only one left, right?

Medlem

@B-B-B-Banänäbrääken:
Det återstår att se


signatur

"Wonderful! Time for a celebration... Cheese for everyone!"
"Epic is shit, change my mind"

Medlem

men "hidden blade" kan väl ändå översättas med "gömda bladet"???
det är väl en kniv eller dolk eller nåt i den stilen på svenska

Avstängd

Har spelat det ett antal timmar nu och kul att jaga legendary weapons osv. Alla sidequest är även roliga, dom är nästan roligare än storyn. Även Kul att koppla av med att fara ut och jaga ibland med för att förbättra rustningen!

Måste säga att det märks att dom tagit efter witcher 3 i mycket och haft det som inspiration. Gillade man witcher 3 så gillar man helt enkelt detta.


signatur

PS5 och inget annat.

Medlem

Om man nyligen tagit sig igenom Odyssey, och tyckte var ett bra spel - gör man då rätt i att även ta sig an Origins?

Medlem
Skrivet av Frasstheass:

Om man nyligen tagit sig igenom Odyssey, och tyckte var ett bra spel - gör man då rätt i att även ta sig an Origins?

Achievement unlocked "Nekromancer" men seriöst jag tyckte nog om Origins mer än Odyssey. Så för min del blir det ett ja.

Avstängd
Skrivet av Frasstheass:

Om man nyligen tagit sig igenom Odyssey, och tyckte var ett bra spel - gör man då rätt i att även ta sig an Origins?

Självklart, båda är lika bra enligt mig och spelen hänger ju ihop med.


signatur

PS5 och inget annat.

Medlem
Skrivet av breahl:

Självklart, båda är lika bra enligt mig och spelen hänger ju ihop med.

Ja men dåså! Köpte hem Origins häromdagen och har en hel dag ensam utan sambo efter tidigt skift idag.

123
Skriv svar