Far och son dödar monster tillsammans i gameplay-trailer från God of War

Robot
Far och son dödar monster tillsammans i gameplay-trailer från God of War

Inget slår kvalitetstid med familjen.

#god-of-war


Medlem

Grymt men jag hoppas ungen inte babblar så här under striderna i färdiga spelet. Enormt störande var det.
Om han gör det hoppas jag det går o svinga en yxa mot honom så han slocknar en stund haha


signatur

Det finns bara tre grupper av människor i världen.
De som kan matte och de som inte kan det.

Medlem

Väldigt störande att ungen ska prata hela tiden.


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem

Dad of War - Kommer ju spelas och kommer säkert ha skoj, men ja.. ungen är lite tröttsam om han håller på så konstant.

Medlem

Håller med tidigare här, var riktigt störigt med allt snack. Hoppas de inte tar konceptet med ungen för långt. Det kan såklart göras fantastiskt (Last of Us, Bioshock: Infinite osv.) men gillar ju God of War just för att det är 100 gunnar framåt utan några jäkla "protect this and that", "take cover" osv. och ungen skulle i värsta fall kunna bli just ett sådant inslag.

Syniska sidan av mig fantiserar redan om alla gånger man måste rädda ungen medan man själv först måste döda 10 fiender och en timer som tickar ner.

Medlem
Skrivet av Pettor:

Håller med tidigare här, var riktigt störigt med allt snack. Hoppas de inte tar konceptet med ungen för långt. Det kan såklart göras fantastiskt (Last of Us, Bioshock: Infinite osv.) men gillar ju God of War just för att det är 100 gunnar framåt utan några jäkla "protect this and that", "take cover" osv. och ungen skulle i värsta fall kunna bli just ett sådant inslag.

Syniska sidan av mig fantiserar redan om alla gånger man måste rädda ungen medan man själv först måste döda 10 fiender och en timer som tickar ner.

Man hoppas de bara hade med det nu när de visade spelet inför publik. Guerilla hade gjorde liknande inslag med Horizon när de visade det. Hon babblade så mycket och formligen förklarade varenda sak som hände, men sedan när det färdiga spelet kom ut så var hon mer sansad. Så jag håller tummarna det är likadant med God Of War här. Att de överdrivit pga de visar för publik.


signatur

Det finns bara tre grupper av människor i världen.
De som kan matte och de som inte kan det.

Medlem

Tvivlar på att pojken babblar så mycket i den färdiga versionen. Gör han det så blir det en hel del smisk med yxan kan jag säga...


signatur

Processor: Intel Core i7 13700kf
Grafikkort: Palit GeForce RTX 4080 GameRock 16GB
RAM: 32 GB DDR5 6000mhz CL36
Högtalare: Sonos Arc, Sub Mini + 2 Sonos Era 300
VR: Meta Quest Pro + Link-kabel + bHaptics Tactsuit x16

Medlem
Skrivet av Seraium:

Väldigt störande att ungen ska prata hela tiden.

Typ som i verkligheten då.

Medlem

Vet inte, jag får inte riktigt den där. 'råa' känslan som funnits i dom senare iterationerna. Kan ha att göra med att alla fiender jag sett i trailers verkar explodera i kaskader av lava istället för blod?

Medlem

@Lepr: Nej det ser kanske mindre rått ut, men det ser däremot jäkla roligt ut att spela, så om bara ungen kniper igen lite mer i det färdiga spelet kan det här bli en höjdare


signatur

Det finns bara tre grupper av människor i världen.
De som kan matte och de som inte kan det.

1
Skriv svar