Nästa Hearthstone-expansion avtäcks på fredag

Robot
Nästa Hearthstone-expansion avtäcks på fredag

Direkt under livesändningen från Blizzcon.

#blizzard, #hearthstone


Avstängd

Blir intressant att se nya wow expansionen. Hearthstone kan jag verkligen inte bry mig mindre om.

Medlem

Betala för att se en live stream av ett event? Seriöst? Inte ens en p2v fotbollsmatch är lika dyrt. Blizzard vet då hur man suger ur så mycket pengar som möjligt ur sina spelare. Snacka om giriga fuckers. Nä fy fan blizzard

Medlem

@robbis: men man får ju en legendary pirat på köpet ._.

Releasehästryttare

Vad som inte är klart i texten är att öppnings cermonin streamen är GRATIS att se precis som föregående år!

Medlem
Skrivet av robbis:

Betala för att se en live stream av ett event? Seriöst? Inte ens en p2v fotbollsmatch är lika dyrt. Blizzard vet då hur man suger ur så mycket pengar som möjligt ur sina spelare. Snacka om giriga fuckers. Nä fy fan blizzard

300 spänn för live stream med möjlighet att se alla streams under dom två dagarna, är knappast ett "ockerpris" som du beskriver. Jämfört med flyg tur-och-retur till Anaheim California, hotellrum, samt alla andra utgifter.


signatur

🖥️ Intel i5-12400F • 32GB DDR4 • Geforce RTX 3060
🎧 HyperX Cloud Flight ⌨️ HyperX Alloy Elite 🖱️ HyperX Pulsefire Raid

Medlem

@darkthunder: att ens betala för det tycker jag låter mer crazy än att det kostar 300

Medlem

Dags att föra över 50000kr till kort-kontot då, om man skall kunna hålla sig på topp.

1
Skriv svar