Spintires: Mudrunner ute nu, fira med lanseringstrailer

Robot
Spintires: Mudrunner ute nu, fira med lanseringstrailer

Hardcore-terrängkörning! Igen!

#spintires-mudrunner


Medlem

Körde hårt med polarna igår skit skoj
Förbättringar mot gamla som vi lagt 100 timmar på

Releasehästryttare

Funkar alla gamla modeller från steam workshop eller måste de göras om?

Och hur coolt hade det varit om de gjort ett tank spel liknande world of tanks i denna motorn?

Medlem

Finns det en vettig vy inifrån hytten nu?

Medlem

Jag har alltid tyckt det där speler verkar skoj men har bara Xbox. Kul att det kommer så jag kan spela.


signatur

Xbox Series X
Dolby Atmos 7.1.4 Home Cinema 104" screen

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av wingman92:

Körde hårt med polarna igår skit skoj
Förbättringar mot gamla som vi lagt 100 timmar på

Om du kan punkta ner några av förbättringarna kan vi uppdatera nyheten med ett citat från dig.


signatur
ELF
Medlem

signatur

www.fckdrm.com - DRM år 2024? Ha pyttsan.

Medlem

@ELF:
Tusan vad gött!
Var nog det som störde mig mest i originalet.

Medlem

man blev riktigt sugen av den trailern! musiken passade bra till också

Medlem

För er som spelat detta: Är detta som förra spelet? Större kartor? Snyggare fysik? Jag har säkert kört ner 300+ timmar på förra spelet och undrar om det är värt att köpa detta också...

Medlem

Förstår inte att dem inte fixade kameran från första spelet. Hade varit skönt med helt fri kamera. Ska dock ge spelet ett ärligt försök, gillade 1:an.

Medlem
Skrivet av Devan:

Funkar alla gamla modeller från steam workshop eller måste de göras om?

Och hur coolt hade det varit om de gjort ett tank spel liknande world of tanks i denna motorn?

Eller hur, har också tänkt liknande. Eller ett fps spel som bf1942/ bf2 med Spintires fysik. Grymt.

Medlem

Har "gluttat" på den innan och var då lite sugen, men ska nu slå till på den ikväll.

Tänkte också att den tempomässigt borde göra sig i soffan via SteamLink, och bara en sådan sak som avsaknad av lootboxes

Kikade på videon nedan (finns många i ämnet att se) vilken övertygade mig om att nu är tiden inne för att öppna plånboken

-cb99


signatur

Plånboken öppnas för: Titlar där pc-spelaren får ett likvärdigt utrymme som console-spelaren, aldrig till några console skulor. Dvs, där patch och dlc datum inte är senarelagda till pc, där specialutgåvor av spelet inte är strippade till pc eller där andra ”uppfostringsmetoder” används. Att man satsat på en trovärdig anti-fusk motor samt att utvecklaren har en bra ”anti-fusk attityd”. Aldrig för: 3xA P2W titlar.

Medlem

damp ner i postlådan idag!
Som jag har längtat, nu är vintern räddad!!! =D

Medlem

Rätt liten storlek på spelet, under 1gb.
Inte så mycket inställningar att göra på grafik/ljud.
Ser bra ut, bra känsla och svårare än man tror, ja i alla fall vad jag trodde

Provade utmaning och lyckades få släpet dit det skulle men körde sönder området för mycket innan jag fick den på avlämningsstället, kopplade av och fick aldrig på den igen, blev lite lutning.
Tyckte innan den fadäsen att jag kunde backa hyggligt med en-axlat i RL

Kupé vy var att klicka på förarhytten, och 123 lämna och olika vyer, inte helt uppenbart för färsk noob.

-cb99


signatur

Plånboken öppnas för: Titlar där pc-spelaren får ett likvärdigt utrymme som console-spelaren, aldrig till några console skulor. Dvs, där patch och dlc datum inte är senarelagda till pc, där specialutgåvor av spelet inte är strippade till pc eller där andra ”uppfostringsmetoder” används. Att man satsat på en trovärdig anti-fusk motor samt att utvecklaren har en bra ”anti-fusk attityd”. Aldrig för: 3xA P2W titlar.

Medlem

Gillar ändringarna han har gjort mot originalet helt klart värt pengarna, mycket bättre fysik i lera och fallna träd, bäckar med rinnande vatten kan vara väldigt överraskande när man ska åka över och dom ser inte så farliga ut så viker sig trailern bakom runt lastbilen på grund av strömmarna, väldigt kul faktiskt gamla var det lite ah lite strömt här liksom inga problem, nu är det strömt vatten och man blir skit nödig när hela ekipaget sticker iväg, man får panik och försöker fort som fan ta winchen i första bästa sak.
Challange uppdraget när man ska klättra med en blå jeep var ruskigt kul, de visar riktigt bra hur han har riktigt justerat in fysiken i spelet, de känns verkligt, bättre grafik, ingen waw skillnad men lastbilarna har fått väldigt mycket uppgradering på den fronten, med texturerna.

I gamla spelet kunde man fastna på en pinne som låg i backen helt obegripligt med en 6x6 driven lastbil, har inte upplevt något sånt här än så länge, allt känns väldigt trovärdigt när man antingen fastnar eller klättrar.

Vikt verkar spela mycket roll nu gentemot första spelet, man ser vikten av ditt släp röra sig allt från stockarna man kör till fjädringen, eller när det börjar luta väldigt obekvämt!

Som sagt klart värt köp om man både äger originalet eller inte i mitt tycke, och spela med vänner, spelet blir 15 gånger roligare, kommer ihåg i första spintires när vi va 3 st och alla 3 körde fast på samma ställe, jag som ledde tåget fastna på en smal traktor väg i sumpiga skogen, ena körde om och tippade in i sidan på min bil och kilade fast sig och han andra fastnade innan han ens kom runt oss på andra sidan, som sagt ett ruskigt skoj spel.

1
Skriv svar