Spana in smått omöjligt headshot i Battlegrounds

Robot
Spana in smått omöjligt headshot i Battlegrounds
Medlem

The TWO TIME! Back to back, international videogame superstar!! Doktorn är min idol


signatur

AMD Dualcore +4400, 3GB Kingston, MSI 8800GT, 350GB WD, Windows XP

Medlem

Trodde han var mer känd på/från Twitch?

Om inte så har han iallafall vuxit rejält i tittare och är nog en av dom mest populära på Twitch just nu.


signatur

The more I practice, the luckier I get.

Medlem

Sjukt nice video! "The Doc" är en sån grym karaktär och i början kanske man inte gillar honom men desto mer man kollar, läser på om vad han gjort osv så kan man inte annat än att älska han

Brillor framför skärmen


signatur

If the left one isn´t right, right is the only one left, right?

Medlem

LaRrY enTicErs brorsa?


signatur

Styret upp och däcken ner

Medlem
Skrivet av B-B-B-Banänäbrääken:

Brillor framför skärmen

Inte vilka brillor som helst! Speciellt anpassad Google/Sony prototyp, finns bara en i hela världen.

Medlem

@nils45: vadå har de tagit bort filtret från skärmen och satt det som glas i brillorna? Verkar inte så avancerat.

Medlem
Skrivet av Maysay:

@nils45: vadå har de tagit bort filtret från skärmen och satt det som glas i brillorna? Verkar inte så avancerat.

Det är väldigt avancerade glasögon. Som sagt finns bara en prototyp som DrDisrespect fick ta del av. Han berättar själv om dom i vissa videor.

Medlem

Aldrig varit mycket för att kolla på streamers på Twitch, men att se på när Shroud spelar, särskilt med DrDisrespect är helt underbart.

Medlem
Skrivet av nils45:

Det är väldigt avancerade glasögon. Som sagt finns bara en prototyp som DrDisrespect fick ta del av. Han berättar själv om dom i vissa videor.

Jag kan inte avgöra om du jävlas med honom eller ej. Hahaha

NuZ
Testpilot

@Luciphear: hahaha såklart han driver med han. Dock så snackar han en del om sina ”super” brillor. Guy har skapat en riktigt bra karaktär. Han är bättre som rolspelare än som map designer på COD iaf. Spelen har ju inte varit kännda för bra kartor direkt 😂


signatur

🎮 Xbox Series X | Nintendo Switch | Playstation 5 | Samsung Q90 65”

”Döm ingen efter utseendet – för så otroligt bra är jag faktiskt inte!”

Medlem

RRRRRRRRAAAAAAAAUUUUUULLLLLLLL!!!


signatur

Ryzen 9 5900x & RTX 3070 Ti | Nintendo Switch | PlayStation 5
PSN: DocPjotor | Steam: Gorrsnus

Medlem

@nils45: Går du på vad som helst?

Medlem
Skrivet av Dreijer:

@nils45: Går du på vad som helst?

Gör du?

Medlem

brillor e stenåldern. Jag betatestar Microsofts senaste AR-linser. Trådlöst internet, nervcellsaktiverade så kan styra o skicka kommandon med tanken. Drivs av kroppsvärmen o andar coola finnesser. NDA har släppt idag för de kommer utannonsera detta inom kort.

Avstängd

Var väl inget imponerande med det där avståndet.

Medlem

Battlegrounds i all ära men börjar det inte bli lite mycket "nyheter" i den kategorin?

Medlem
1
Skriv svar