Fräcka Fredag #43 Playstation-Bonanza, spelvåld och Xbox One X

Robot
Fräcka Fredag #43 Playstation-Bonanza, spelvåld och Xbox One X

En späckad spelvecka gav ett extralångt avsnitt!

#david-cage, #fräcka-fredag, #superduperlive, #xbox-one-x


Medlem

Haha "fjojjoj"

Jättebra avsnitt med många täckta spel och även lite tittarfrågor. Även om skyltarna kändes lite fånigt efter ett tag...

Ni borde göra minst ett avsnitt till i veckan, varför inte ett par minuter på onsdagar?


signatur

Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.

We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av conthox:

Haha "fjojjoj"

Jättebra avsnitt med många täckta spel och även lite tittarfrågor. Även om skyltarna kändes lite fånigt efter ett tag...

Ni borde göra minst ett avsnitt till i veckan, varför inte ett par minuter på onsdagar?

Skyltarna var ett infall när det var så många spel att snacka om. Kanske inte riktigt landade på fötterna


signatur
Medlem

Tyckte istället ja/nej-skyltarna funkade bra, är dock lite tveksam till att ni ska köra live på flera ställen samtidigt. Blir lite mycket letande efter frågor och heja på folk.
Men tycker trots kritiken att ni står för det klart bästa fredagsmyset. ☺️

Kan ni slänga upp Tom Hanks-gifen?

Skägg.
10 Chambers

@Leffe76: att vi kör på Fejset är på grund av att de pushar live-material sjukt hårt. Sen kan jag förstå att vi ibland stirrar lite mycket på diverse skärmar


signatur
Medlem

Varför vill ni inte använda engelska termer/synonymer? Vi alla anväder och förstår dem.

Medlem

Jag bryr mig inte om prestandan bara spelen är bra
Sen kan man mäta hur en konsoll är bätte an en annan på fleeeeeeeeeera sätt

Skägg.
10 Chambers

@Svensson: tycker att det kan låta drygt att dra sig med massa svengelska när det finns bra svenska uttryck.


signatur
Medlem

händer det fortfarande att personer använder sig av uttrycket "skitbra" när dom beskriver ett spel? "spelet flyter på i 60fps och med en jäkla massa pixlar" säger liksom inte mig någonting alls..för övrigt tycker jag det är "urkul" när folk använder ordet combat/strid i samma mening som assassin's creed😂👍🏻 go'jul

FM-guru
F.d. Sisyr
Skrivet av Svensson:

Varför vill ni inte använda engelska termer/synonymer? Vi alla anväder och förstår dem.

Tala för dig själv. Förstår dem gör jag, men det är väldigt få engelska termer jag använder när jag pratar svenska...

1
Skriv svar