Tävling - Vinn BJ Blazkowicz-actionfigur och prylar från Wolfenstein!

Robot
Tävling - Vinn BJ Blazkowicz-actionfigur och prylar från Wolfenstein!

Nazisternas stora skräck har rest genom Sverige - kan du gissa var han har varit?

#terror-billy, #tävling, #wolfenstein


Medlem

Är jag blind jag förstår inte vad jag ska kolla efter?
ser bara en massa selfies på nån blodin typ ?


signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

Medlem

@Molotov:

Du får kolla in hennes Instagram-Stories så ser du bilden. Går bara att se på mobilen.

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av Gohan:

@Molotov:

Du får kolla in hennes Instagram-Stories så ser du bilden. Går bara att se på mobilen.

Exakt!


signatur
Medlem

@Gohan: Jahaa på så sätt. får kolla in.
varför gömma det i en djungel av selfies på folk.


signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

Medlem

Weird tävling. Hoppar över denna..

Medlem
Skrivet av Gohan:

@Molotov:

Du får kolla in hennes Instagram-Stories så ser du bilden. Går bara att se på mobilen.

Skrivet av Carl Johansson-Sundelius:

Lite dåligt att det inte framgår i artikeln att det enbart funkar på mobilen.

Medlem
Skrivet av EpicGoblin:

Weird tävling. Hoppar över denna..

Yepp som fan... Cool figur men efter fyrtioelfte slefien la jag ner


signatur

Man skulle ha två hjärnor så att man kunde sabba den ena

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av Avedagreat:

Lite dåligt att det inte framgår i artikeln att det enbart funkar på mobilen.

Instagram är väl främst en mobilapp?


signatur
Skägg.
10 Chambers

Kollar på att göra det tydligare hur man deltar. Ibland måste man testa lite nya grepp


signatur
Medlem

Folk som har så många selfies har ett för högt bekräftelsebehov. Hoppar denna, jag klarar inte den mentala misshandeln att bläddra genom hennes instagramsida.

Medlem
Skrivet av EpicGoblin:

Weird tävling. Hoppar över denna..

Skrivet av 4skin:

Yepp som fan... Cool figur men efter fyrtioelfte slefien la jag ner

Håller med.

Att tvingas följa någon för mig helt ointressant person och scrolla bland hundratals selfies för att kunna deltaga i tävlingen? Nja, inte min kopp av te...

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av Makkapakka:

Folk som har så många selfies har ett för högt bekräftelsebehov. Hoppar denna, jag klarar inte den mentala misshandeln att bläddra genom hennes instagramsida.

Man skulle kunna påstå att de som kommenterar andra människors beteende i publika forum har ett visst bekräftelsebehov.

Skrivet av Guybrush82:

Håller med.

Att tvingas följa någon för mig helt ointressant person och scrolla bland hundratals selfies för att kunna deltaga i tävlingen? Nja, inte min kopp av te...

Man kan se stories utan att följa, bara att klicka på profilbilden. Och som sagt, vi ville testa ett nytt tävlingsformat och kommer såklart utvärdera det efteråt.


signatur
Medlem
Skrivet av Carl Johansson-Sundelius:

Man kan se stories utan att följa, bara att klicka på profilbilden. Och som sagt, vi ville testa ett nytt tävlingsformat och kommer såklart utvärdera det efteråt.

Ok, men med att "följa" syftade jag snarare till att man under varje dag (5) som tävlingen pågår lär gå in på instagram-kontot för att leta upp den dags-aktuella bilden.

Nu påstår jag inte att detta tävlingsformat är "dåligt", utan bara att det inte är något för mig. Dock tillhör jag den äldre skaran (35) och har aldrig förstått mig på eller gillat detta med instagram, och har svårt för "selfies".
Men det finns kanske många "kids" där ute som diggar detta tävlingsformat.

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av Guybrush82:

Ok, men med att "följa" syftade jag snarare till att man under varje dag (5) som tävlingen pågår lär gå in på instagram-kontot för att leta upp den dags-aktuella bilden.

Nu påstår jag inte att detta tävlingsformat är "dåligt", utan bara att det inte är något för mig. Dock tillhör jag den äldre skaran (35) och har aldrig förstått mig på eller gillat detta med instagram, och har svårt för "selfies".
Men det finns kanske många "kids" där ute som diggar detta tävlingsformat.

Bra feedback!


signatur
Ambassadör
Xbox

Det är kul med nya sorters tävlingar! Sluta gnälla, folk.

Jag använder inte Instagram, tycker selfies i överdrift är allmänt fånigt och tuttbilder i synnerhet men jag kan definitivt uppskatta lite varierande tävlingar.
Bra idé, FZ!


signatur

Jump in.

Medlem

Synd att man nu en dag senare inte längre kan se bilden då den försvinner efter 24 timmar och man måste ha följt henne FÖRE tävlingen ens blev utannonserad. Illa.

Skägg.
10 Chambers

@xScaryKidx: Du har fem chanser att delta, en för varje bild. Alltså, ny chans varje dag.


signatur
Medlem
Skrivet av Guybrush82:

Ok, men med att "följa" syftade jag snarare till att man under varje dag (5) som tävlingen pågår lär gå in på instagram-kontot för att leta upp den dags-aktuella bilden.

Nu påstår jag inte att detta tävlingsformat är "dåligt", utan bara att det inte är något för mig. Dock tillhör jag den äldre skaran (35) och har aldrig förstått mig på eller gillat detta med instagram, och har svårt för "selfies".
Men det finns kanske många "kids" där ute som diggar detta tävlingsformat.

Kids? Jag är 40 och använder Instagram dagligen och har så gjort sen det släpptes för 7 år sen. Instagram är sååååå mycket mer än Selfies. Jag älskar natur/landskapsfoto och där är Insta rena guldgruvan! Om något så låter du mer "gubbe" med detta uttalande

Swebliss är stor inom Twitch, störst i Sverige? Så att hon har ett samarbete med FZ är ju inte ett dugg konstigt. Tycker det visar prov på nytänkaranda hos FZ (Calle?) att sträcka ut en hand till Twitch-communityt! Bra gjort!

Medlem

Klagar inte på tävlingens utformning, men det är inte min kopp te helt enkelt. Grattis till den som vinner! Gärna mer nya tävlingar, kan vara en frisk vind


signatur

Switch, PC och Dödsmetall.

Medlem

@Mortaigne: Så du gillade formatet, därför får ingen vara kritisk? OK. Något mer führern beordrar?

Medlem

Har ingen smartphone, sa far ta och skippa den har, men anda roligt att se nya variationer pa tavlingar! Ar ju ingen som tvingas att delta, och de flesta tavlingar FZ har kan alla enkelt delta i sa att en och annan ar mer 'exklusiv' ar val inget storre problem.

Medlem
Skrivet av trifix:

Kids? Jag är 40 och använder Instagram dagligen och har så gjort sen det släpptes för 7 år sen. Instagram är sååååå mycket mer än Selfies. Jag älskar natur/landskapsfoto och där är Insta rena guldgruvan! Om något så låter du mer "gubbe" med detta uttalande

Swebliss är stor inom Twitch, störst i Sverige? Så att hon har ett samarbete med FZ är ju inte ett dugg konstigt. Tycker det visar prov på nytänkaranda hos FZ (Calle?) att sträcka ut en hand till Twitch-communityt! Bra gjort!

Jag har nog bara sett (enl. mig) "baksidan" av Instagram, i form av diverse själv-glorifierande bilder och dylikt, vilket väl är anledningen till min något negativa inställning till fenomenet. Men efter din beskrivning så ska jag ta mig en närmare titt över vad Instagram kan ha att erbjuda då även jag kan uppskatta natur- och landskapsfoton.
Sedan var en del av poängen med mitt inlägg att låta lite som "en sur gammal gubbe" då jag inser att alla inte delar min uppfattning.

Jag känner inte till "Swebliss" och då jag gick in på hennes Instagram-konto möttes jag endast av en massas "selfies" av en "snygg blondin" utan något som helst tv- eller dator-spelsrelaterat, vilket fick min fördoms-mätare att gå i topp. Nu säger detta kanske mer om mig än kontoinnehavaren i fråga, och jag måste kanske bevittna henne på Twitch för att få en mer "rättvis" bild av personen och den gaming-relaterade biten.

Medlem

Föredrar "1-X-2"-tävlingar. Det är min subjektiva feedback.


signatur

"All those moments will be lost in time... like tears in rain. Time... to die." - Roy Batty

Medlem

Jag som hade hoppats på att ni skulle lotta ut en full size-kopia av Meca-Hitler från Wolfenstein 3D. :-/

Och bara för att kommentera all the fuzz, kan ju hålla med om att det är lite flummigt att ni inte skriver att man måste "följa" henne via Instagram-appen. Jag brukar titta in på Instagram emellanåt, men endast via webläsare och har inget registrerat konto.

Sen kan jag hålla med att hennes Instagram var oerhört givande, NOT. Vad är grejen med att lägga upp 500 selfies på sig själv? Det är inte så att det händer något annat i bilderna heller, det är som att kolla i ens tjejs telefon efter denne försökt ta den perfekta selfien.

Skägg.
10 Chambers

Feedbacken är mottagen, och inte för att säga för mycket men det kan dyka upp en ny chans att vinna Wolfie-merch redan imorgon.


signatur
Medlem

Jag tycker det är bra att ni provar ny metoder för att göra tävlingar.
Tycker visa personer är lite väl hårda i tonen mot tjejen som äger kontot.

Dock ogillar jag att jag behöver ett externt konto förutom det jag har på denna sidan.
Tycker ni ska fortsätta expermenitera men inte att det krävs konton på andra sidor förutom FZ

Medlem
Skrivet av trifix:

Kids? Jag är 40 och använder Instagram dagligen och har så gjort sen det släpptes för 7 år sen. Instagram är sååååå mycket mer än Selfies. Jag älskar natur/landskapsfoto och där är Insta rena guldgruvan! Om något så låter du mer "gubbe" med detta uttalande

Swebliss är stor inom Twitch, störst i Sverige? Så att hon har ett samarbete med FZ är ju inte ett dugg konstigt. Tycker det visar prov på nytänkaranda hos FZ (Calle?) att sträcka ut en hand till Twitch-communityt! Bra gjort!

Forsen har flera följare och tittare.

Förövrigt tycker jag att ni kan kolla på hennes(Swebliss) twitch stream om ni vill se spelrelaterat innehåll. Bara för att någon är en känd streamer innebär det inte att de ska behöva ladda upp spelrelaterat innehåll på ALLA sociala plattform som de är aktiva på.


signatur

Lorem ipsum dolor sit amet

Medlem
Skrivet av Kleptoman:

Forsen har flera följare och tittare.

Förövrigt tycker jag att ni kan kolla på hennes(Swebliss) twitch stream om ni vill se spelrelaterat innehåll. Bara för att någon är en känd streamer innebär det inte att de ska behöva ladda upp spelrelaterat innehåll på ALLA sociala plattform som de är aktiva på.

Såklart inte, men om en spelsida länkar till något spelprofilen gör, där du inte hittar något spelrelaterat, då börjar man undra...

Medlem
Skrivet av Makkapakka:

Såklart inte, men om en spelsida länkar till något spelprofilen gör, där du inte hittar något spelrelaterat, då börjar man undra...

Ja, håller med där. Hade kanske varit bättre om det haft med Twitch kanalen att göra eller något liknande.


signatur

Lorem ipsum dolor sit amet

1
Skriv svar