Overwatch får en ny karta, cinematic och hjälte

Robot
Overwatch får en ny karta, cinematic och hjälte
Medlem

Moira ser inte ut att passa i Overwatch kanske något rushed hero bara för få plats i blizzcon?

Medlem

Balanseringar? Fix av matchmaking? Vad hände med det?


signatur

Ryzen 7 5800x | Sapphire pulse rx 7800 xt | samsung 980 pro | Ps5 pro? |

Medlem

Har försökt att gilla Overwatch men det går bara inte. Jag förstår inte tjusningen med spelet, det kanske helt enkelt är som så, att jag blivit för gammal


signatur

Grafik: Nvidia RTX 3060 TI Ram: 16GB
Processor: RYZEN 7 5800x3d
Skärm 1 : LG UltraGear Nvidia Gsync 2560x1440 165hz
Skärm 2 : Samsung 4k 60hz
Hårddiskar: Samsung SSD 500GB. Samsung NVMe 1TB. Western dig 3TB

Medlem
Skrivet av magma:

Balanseringar? Fix av matchmaking? Vad hände med det?

Det är lugnt! Det är Blizzard, det är inte som att de har en historia av usel balansering i sina spel... det kommer fixa sig... de måste bara lägga in fler hjältar och skins så kommer alla problem fixas...

Medlem

@ivanhoe68: Gillar inte heller Overwatch. Är ett stort fan av FPS spel men Overwatch är ganska tråkigt


signatur

Lorem ipsum dolor sit amet

Medlem

Tycker hon ser ut som en hero som passar mig perfekt. Hon har ett kit som intresserar mig samt det visuella jag gillar. Spännande!

Medlem

Det var en otroligt tråkig design på Moira måste jag säga...får hoppas hon är rolig att spela.

Medlem

Bästa fps:et just nu.
Moira ser ut att bli riktigt kul. Behövs verkligen fler healers.
Och så ska de buffa Ana och nerfa Mercy. Det blir riktigt bra det här.

Medlem

Börjat spela Overwatch nu på "senare" tid. Helt ok spel. De få gångerna man faktiskt får ett vettigt lag med spelare som vet vad de pysslar med. Skita i alla andra och köra sitt race funkar bevisligen inte i Overwatch även om många verkar tro det.

Medlem
Skrivet av Drickautomat:

Moira ser inte ut att passa i Overwatch kanske något rushed hero bara för få plats i blizzcon?

Inga av hjältarna passar ju egentligen ihop men de passar i Overwatch. Halva grejen är ju att de kommer från vitt skilda 'världar'.

1
Skriv svar