Bygg flera Pylons – Starcraft 2 blir free to play

Robot
Bygg flera Pylons – Starcraft 2 blir free to play
Medlem

Fantastisk spel. Finns inget annat som jag har spenderat tillnärmelsevis lika många timmar på att spela/casta/titta på. Fortfarande min favorit bland alla e-sporter.

FZ kanske kan ordna en turnering för att fira? Jag castar 😜


signatur

När jag växte upp lyssnade jag mycket på Blümchen och Rollergirl. Jag tror att det har format mig som människa.

Medlem

Chronosphere ACTIVATED!
Kapar tråden.

Meh, Starcraft är så 2010, blev ointressant efter Legacy of the Void.
Nu är det OpenRA som gäller =).

Irony curtain DETECTED!

Spelet blir bättre för varje uppdatering och är sjukt roligt att kolla på nu.
Seriöst, många av de bästa RTS matcher jag någonsin sett har varit OpenRA matcher.
Fångar den magin som försvann i Starcraft 2.

Förändrar tidsrummet...

Medlem

Om man äger bas-spelet så får man Heart of the Swarm, men jag undrar lite vad som händer om man då äger Heart of the Swarm också, eller om man t.om äger båda expansionerna?

Förväntar mig inte att man får Legacy of the Void, men NÅGOT bör man väl få? Även om det bara är en profilikon - något.

Skribent
Skrivet av Nomman:

Fantastisk spel. Finns inget annat som jag har spenderat tillnärmelsevis lika många timmar på att spela/casta/titta på. Fortfarande min favorit bland alla e-sporter.

FZ kanske kan ordna en turnering för att fira? Jag castar 😜

Haha, bara om de i slutet måste möta Calle! Världsbäst på RTS har jag hört.


signatur

Skribent på FZ och allmänt olycklig.

Medlem

@erikcedervall: Det är givet! Finalen är en FFA med två finalister plus Calle.


signatur

När jag växte upp lyssnade jag mycket på Blümchen och Rollergirl. Jag tror att det har format mig som människa.

Medlem

Blizzard verkar ha tappat intresset för Starcraft och Diablo. Framtiden är Overwatch, World of Warcraft och Hearthstone? Jag har nog tappat intresset för Blizzard.

Medlem

Oj, mycket för pengarna. Men ärligt talat var jag mer exalterade över uppdateringen av originalet. Orkade inte spela igenom mycket av kampanjen även om jag gillade spelet och pvp-delen var jag helt ointresserad av. Men för 0 kr är det ju fantastiskt mycket man får.
...antingen vill de desperat få uppmärksamhet eller så är det något nytt Starcraftigt på gång?
Tycker för övrigt original Siege tank siege mode kanonljudet är det bästa i spelvärlden.

Medlem

Då kan ta ge sig an kampanjen efter alla dessa år, värt att testa.


signatur

In peace, sons bury their fathers, in war, fathers bury their sons.

Medlem

Ur artikeln:

"Vill du låsa upp de andra expansionerna kommer Heart of the Swarm kosta dig cirka 150 kronor, Legacy of the Void cirka 300 kronor och Nova Covert Ops 75 kronor eller 150 för alla tre. "

Så det är alltså billigare att köpa alltihop än att bara köpa Legacy of the void? Typo?


signatur

Jag tröttnade på min gamla signatur, men kom inte på något vitsigt att skriva som inte kändes fånigt, så det blev den här harangen i stället.

Medlem

@Akronym: nova covert ops kommer i 3 delar. Det är dom 3 som kostar 150 tillsammans.

Inaktiv

Borde det inte vara "Bygg fler pylons"?

Medlem

More noobs to zerg-rush! Köpte spelet när det kom. Spelat i väldigt många omgångar då o då. Nu i september o oktober har det blivit en del, o körde senast för en timme sedan. Blir mer idag. Uppe i ca 2000 matcher. Fortfarande skoj.

Medlem

Ni har täckt allt ifrån öppnings ceremonin förutom HotS? inte för att jag spelar HotS längre, undrar bara varför ni skriver om allt förutom det?

Medlem

När blir det Free to play då? Jag installerade idag, körde 4 missions och sen sa den att jag måste köpa liret för att fortsätta... :S

Nevermind! Jag hittade svaret...14e November blir det free to play

1
Skriv svar