Medlem
Xbox One X, Värt?

Hejsan, Snart så släpps ju Xbox One X. Med tanke på delarna som sitter i denna maskinen så finner man ju helt klart ett sug I att införskaffa.

Sitter dock redan på ett PS4 Pro och en Xbox One S. Min 4k tv har en usel HDR funktion men förutom det så är den klockren.

Borde man kanske slopa One X och kanske köra på ett Nintendo Switch till julen istället med tanke på spel såsom Zelda och Mario.

Hur gör ni själva? Och vad äger ni för konsoler?

Medlem

Ifall du tycker att PS4 har bättre exklusiva spel än Xbox så tycker jag du bör köpa Nintendo Switch istället. Tror inte att Xbox One X skulle tillföra allt för mycket i ditt liv med tanke på vilka konsoler du redan äger och inte äger. Men det är som sagt min åsikt och du får känna efter själv vad du vill lägga pengarna på..

Medlem
Skrivet av Blockad:

Ifall du tycker att PS4 har bättre exklusiva spel än Xbox så tycker jag du bör köpa Nintendo Switch istället. Tror inte att Xbox One X skulle tillföra allt för mycket i ditt liv med tanke på vilka konsoler du redan äger och inte äger. Men det är som sagt min åsikt och du får känna efter själv vad du vill lägga pengarna på..

Håller totalt med Blockad


signatur

Asus Prime B550-PLUS|AMD Ryzen 3600@4200mhz (DIY Vattenkylning)|Asus Geforce RTX 2070 Super Dual EVO|16GB CORSAIR DDR4 3200mhz|Creative SB-Z|
HP-OMEN Laptop med Core I7 8750-GTX1070-16GB ram-17" 120hz IPS|PS5 Dual Sense (ingen ps5, använder på pc)

Medlem

Kolla enbart på vad för spel du är intresserad av. Ny hårdvara är kul för stunden men finns det inga spel man är intresserad av blir det bara något som sitter i tv bänken och samlar damm.

Gillar du Nintendo spel kör på Switchen skulle jag säga.

Moderator | Testpilot

Gillar du Nintendo så köp en Switch. Spelen är inte många på Xbox för tillfället och mycket av alla tredjeparts spel kan man få på en PS4 också som även där har många fler bra exklusiva titlar.


signatur

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

1
Skriv svar