Kinesiska Battlegrounds-spelare får Windows 7 att rusa på Steam

Robot
Kinesiska Battlegrounds-spelare får Windows 7 att rusa på Steam
Medlem

Lovar att Microsoft får skulden för detta.

MEG
Medlem

De får väl betala in lite extra "skatt" till kommunisterna så kan de säkert få släppa spelet


signatur

Death is only the beginning

Medlem

Det var helt klart bättre förr.


signatur

Too real to be a dream, too painful to be a nightmare.

Medlem
Skrivet av Hipshot:

Det var helt klart bättre förr.

Menar du att Windows 7 är överlägset Windows 10?

Inaktiv

"Spelet anses bryta mot mot landets normer och värderingar".

Seriöst, jag spyr.

Medlem
Skrivet av Dreijer:

Menar du att Windows 7 är överlägset Windows 10?

Tror aldrig jag har använt W10, så det kan jag inte veta. Men berätta gärna hur det står till!


signatur

Too real to be a dream, too painful to be a nightmare.

Medlem
Skrivet av Hipshot:

Tror aldrig jag har använt W10, så det kan jag inte veta. Men berätta gärna hur det står till!

Jadu, jag körde Windows 7 från 2009 till 2015 och jag kan inte komma på någonting som är bättre med W7 än 10, i alla fall. Det är ett mycket gammalt operativsystem.

Medlem

Kina, ett dåligt skämt som vanligt...

Medlem

@Dreijer: Jag tycker reklam i startmenyn är en försämring jämtemot windows 7.

Medlem

@Moraxus: Du kan ta bort reklamen höger klicka ta bort, du kan också göra start menyn mindre med ctrl+ pil tangent höger/vänster.

Medlem
Skrivet av mantis87:

@Moraxus: Du kan ta bort reklamen höger klicka ta bort, du kan också göra start menyn mindre med ctrl+ pil tangent höger/vänster.

Vill även slå ett slag för classic shell som gör att man kan få windows 10 att ha w7 layout på folders, startmeny osv.

eld
Medlem
Skrivet av Hipshot:

Tror aldrig jag har använt W10, så det kan jag inte veta. Men berätta gärna hur det står till!

bara fråga microsoft, dom vet varenda detalj om hur saker går till på folks win10 datorer

Medlem

Känner någon till var man kan titta på försäljningssiffrorna för PUBG i år? Alltså hur många ex som har sålts totalt varje månad sedan det släpptes?

Medlem

20 miljoner sålda exemplar på Steam är mycket. Att spelet blir stort i Kina gör väl sitt till också. PUBG och FPS i allmänhet brukar väl ej vara så populära i JAPAN, men KINA har kanske en annan spelkultur och föredrar andra slags spel än man gör i JAPAN. Och i SYDKOREA älskar man väl Starcraft mest? (Eller Starcraft II kanske)

1
Skriv svar